2. Hotelbeoordelingen Senegal
  3. Hotelbeoordelingen Senegal
Mbour Department Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Club Safari Beoordelingsscore: 8

“Onze kamer was heel netjes. Het avondeten in het restaurant was zeer lekker en de serveerster zeer vriendelijk.”

• Hotel Riu Baobab - All Inclusive Beoordelingsscore: 9

“Mooie zwembaden Ruime kamer Ruime keuze qua maaltijden Vriendelijke medewerkers”

• Baobab Soleil Beoordelingsscore: 8

“Het Baobab Soleil hotel is mooi en goed gelegen, vlakbij de ingang van het 'Reserve de Bandia' wildpark. De kamers zijn basic maar absoluut in orde: bedden zijn prima, douche is goed, kortom niets op aan te merken... Het ontbijt en vooral het diner waren erg lekker. Het hotel ligt tussen de baobab bomen en een verfrissende duik in het zwembad was erg fijn om te ontspannen na een warme en goed gevulde dag.”

• Maison Couleur Passion Beoordelingsscore: 9

“De locatie is ongelooflijk, net aan het strand. Ontbijt met zicht op zee. Proper strand voor de deur (omdat het hotel het proper laat maken).”

• Keur Marrakis Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk hotel aan zee met fijn zwembad , locatie is prima, personeel is zéér behulpzaam en vriendelijk, dit was voor ons de 2de keer dat wij er waren, volgend jaar komen we weer. Het eten dat geserveerd wordt is heerlijk.”

• Le Kenkeni Beoordelingsscore: 10

“De hartelijkheid waarmee je ontvangen wordt door Mady. Gastvrijheid op z'n Senegalees.”

• Ginger Villa Somone Beoordelingsscore: 9

“Zeer mooie oase van rust met mooi zwembad, mooi ingerichte kamers, lekker eten. Een zeer goed adres.”

• Hôtel Joal Lodge Beoordelingsscore: 8

“Super vriendelijk personeel. We kregen een hartelijk ontvangst. Zeer proper en een leuk zwembad.”

• Keur Ama Beoordelingsscore: 9

“Heel mooi, nieuw hotel. Heel proper en zeer vriendelijke eigenaar.”

• “Inrichting van het hotel Uitstekende keuken”

De 10 beste hotels in: Mbour Department