2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
Regio Middellandse Zee (Turkije) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Schoon Comfortabel Rust gegevent”

• Arya Apart Kundu Hotel Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijkheid van de medewerkers”

• Toprak Apart Otel Beoordelingsscore: 8

“Heerlijk ontbijt en ruime kamers”

• Carsija Life 2 Beoordelingsscore: 10

“Het gezelschap :-) En dit was het meest propere vakantieverblijf dat we ooit huurden. Alles zag er zo goed als nieuw uit in het appartement. Sauna en binnenzwembad was zeer aangenaam en ontzettend proper. Fitness was heel leuk voor ons, is een beetje aan vernieuwing toe maar daar zijn er al plannen voor. Wifi werkte perfect. Service was ook perfect, want we hadden een probleem met de douchekop en deze werd direct vervangen door een nieuwe. Ideaal vakantieverblijf voor ons, we kwamen er helemaal tot rust. Ook leuk dat we parking hadden binnen de muren van het domein.”

• ABC Apart Hotel Beoordelingsscore: 10

“Zeer aardig en helpvol personeel”

• Güden-Pearl Beoordelingsscore: 10

“Van ontvangst tot vertrek was geweldig! Eigenaren zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Appartement is licht, ruimelijk, schoon en van alles voorzien wat je nodig hebt. Ontbijtbuffet ook zo goed verzorgd, vers en veel variatie!”

• Mrt Suites Lara Beoordelingsscore: 8

“De staff waren echt vriendelijk en hulpzaam vooral check in medewerker., het huis was super schoon, genoeg ruimte, comfortable. De locatie lijkt in google echt slecht maar het is niet zo. Goede prijs Check in en check uit super snel”

• Aquarius Hotel Beoordelingsscore: 7

“Geen ontbijt voorzien”

• Villa Ay Beoordelingsscore: 10

“Het was een heerlijk ruim appartement”

• Notus Suites Beoordelingsscore: 7

“Aantrekkelijke prijs Keuken met alles erop en eraan Zwembad”

De 30 beste vakantiewoningen in: Regio Middellandse Zee (Turkije)

gebaseerd op 66.115 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com