2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen Kroatië
Eiland Mljet Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• New apartments Kunić Sobra-Mljet Beoordelingsscore: 8

“Prachtig uitzicht vanaf het balkon, ontzettend lieve vriendelijke mensen, extreem ruim, fijne badkamer en keuken, en de prijs voor de plek en ruimte is echt bizar goed!! Dikke aanrader”

• Apartments Nodilo Beoordelingsscore: 10

“Apartments nodillo is een geweldige plek om Mljet te ontdekken. Het ligt in het nationale park en vanuit hier heb je verschillende wandel-en fietsroutes. Het appartement is ruim en heeft een fantastisch uitzicht over de baai. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke host. Hele dikke aanrader.”

• Apartments Dora Mljet Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie, heerlijk rustig en goede gastvrouw.”

• Izabela apartment with swimming pool Beoordelingsscore: 10

“Zwembad en het uitzicht”

• Villa Evita Apartments Beoordelingsscore: 10

“We zijn vier nachten in Villa Evita geweest. Locatie en uitzicht zijn geweldig. Jelena heeft ons hartelijk ontvangen. Onze huurauto konden we bij het appartement parkeren. We hebben enorm geboft met het weer. Twee dagen naar het National Park geweest en o.a een strand bezocht. Als je van natuur, ruimte, rust en schoonheid houdt…. We hebben de meest waanzinnig mooie vlinders gefotografeerd, de meer dan turquoise zee…het uitzicht vanaf het balkon…We komen graag terug.”

• Apartmani Soline Beoordelingsscore: 9

“Waanzinnig mooi plekje aan het einde van de wereld. Aan het binnenmeer. Uitzicht op zee. Cactussen. Palmbomen bloeiende bloesems. Meerdere wandeltochten vanuit huis.”

• Apartments Lampalo Beoordelingsscore: 9

“Ligging in een prachtige baai, zeer rustig en met schitterend uitzicht vanaf het gezellig terras. De uitbaters waren heel vriendelijk en gastvrij Stonden altijd klaar met informatie over het eiland.”

• New studio app for 2 Beoordelingsscore: 10

“Heel proper en goed ingericht. Niet ver van de ferry en mooi zicht op zee Vriendelijke ontvangst Hondvriendelijk en geen toeslag voor de handen Mljet is prachtig”

• Apartments Pavlić Beoordelingsscore: 8

“Mooi schoon appartement. Vriendelijk ontvangst en een goede locatie!”

• Apartment Marija Mljet 4 Beoordelingsscore: 10

“Ruim en verzorgd appartement.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Eiland Mljet

gebaseerd op 5.242 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com