2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Hotellrecensioner Österrike
Neuschwanstein and the Royal Castles Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Haus Bullachberg Gästbetyg: 10

”Trevlig mysig lägenhet , hemtrevligt, fin utsikt över Bergen , bra gångavstånd till både fussen och slotten .”

• Ferienwohnung Vormann Gästbetyg: 8

”Det låg väldigt fint och att ha tillgång till SPA i direkt anslutning var perfekt!”

• Ferienwohnung Gasser Gästbetyg: 9

”Fin lägenhet med vacker utsikt, bra läge. All utrustning man kan tänka sig behöva. Information om utflykter i området. Bageri precis nedanför och matvarohandel nära. Välstädat.”

• Ferienhaus Elisabeth Gästbetyg: 8

”Jättefin lägenhet. Vi hade två balkonger och en terrass, alla med fin bergsutsikt! Ljus och fin lägenhet, superren, enkel incheckning med tydliga instruktioner. Nära till järnvägsstationen och till centrum av den fantastiskt fina lilla byn med mängder av restauranger. Lätt att ta sig till Neuschweinstein med lokal buss, ca 7 min.”

• Ferienhaus Elisabeth Gästbetyg: 9

”Verkligt skön säng. Trevligt boende helt enkelt. Får en 9:a, något jag sällan ger.”

• ”Lägenheten ligger i en fantastisk byggnad med högt i tak och många vackra detaljer inredningen. Köket är litet men välfungerande och till och med försett med lite godsaker. Värden gav oss en utförlig information om området och visade oss parkeringen i garaget. Rummets AC var tyst och fungerade perfekt.”

• Residenz Hopfensee Gästbetyg: 10

”Fin utsikt. Väldigt bekväma sängar. Rent och fräscht.”

• Haus Moni Gästbetyg: 8

”Väldigt mysigt och trevligt boende med fantastisk utsikt upp mot slotten och bergen. Nära till centrum av byn men samtidigt väldigt lugnt och stilla. Frukosten var mycket bra, gott och bra utbud.”

• Landhaus Panorama Gästbetyg: 10

”god service da vi ankom sent var det hele klart”

• ”Läget”

De 30 bästa semesterboendena i Neuschwanstein and the Royal Castles