2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Noord-Kaap
Noord-Kaap Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Slypsteen Guest Farm Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtige lokatie....een schitterende lodge..We werden verwend met heerlijke boboti Nog dank daarvoor.”

• “Een hele fijne, rustige locatie met een fantastische fijne gastvrouw. Na 2 nachten werd het beddengoed al verschoond. De ezels waren heel lief. We kregen zelfs nog eitjes van de eigen kippen. Een plek om voor 100% aan te bevelen.”

• Tarantula Guest House Beoordelingsscore: 10

“Ons het verblyf baie geniet, baie mooi en rustig. Alhoewel dit vir werk was, het dit soos vakansie gevoel.”

• Safari Park Guest Farm Beoordelingsscore: 4

“De Deluxe Familysuites zien er heel leuk uit, mooi ingericht, nette badkamers. Het park heeft echt potentieel, maar het wordt een beetje verwaarloosd.”

• Chef's@6 Beoordelingsscore: 7

“Niet iets specifieks.”

• Dellville Country House & Cottages Beoordelingsscore: 1

“Het was heel slecht omdat we overgeboekt waren. De contact persoon was niet te bereiken.(volgens een bewoner lag ze in bed) We hebben 2,5 uur in de hitte gewacht. Uiteindelijk zelf een oplossing gevonden”

• Dogstone Cottage Beoordelingsscore: 8

“Heerlijk rustig met uitzicht over de Atlantische oceaan.”

• Tarantula Guest House Beoordelingsscore: 10

“Alles was top, het hele huis, tuin, bed, alles!”

• Die Prokureurshuis Beoordelingsscore: 9

“Sfeervol huis, ondanks het ontbreken van elektriciteit. Beperkte solarcapaciteit voor licht een koelkast. Maar voor één nacht een prima plek!”

• Jakkalswater guest farm Beoordelingsscore: 9

“Mooi open plan kamer met keuken hoek met heerlijk bed. Vriendelijke eigenaar. Mooie tuin met prachtige kokerbomen en een splash pool om in af te koelen!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Noord-Kaap

gebaseerd op 13.842 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com