2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen Indonesië
Nusa Lembongan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Gatri Hut Beoordelingsscore: 9

“Het echtpaar dat de locatie runt is heel lief. De dame vooral. Bracht mijn man met de scooter even naar het winkeltje. Bood ook aan ons naar Dreambeach te brengen op de scooter een voor een maar met ons 1jarig zoontje op een scooter zagen wij niet echt zitten. Schoon lekker zwembad met goede temperatuur. Rustige locatie maar wel prima afstand om te lopen naar Mushroombay met mooie strandtenten”

• Pattri Dihati Lembongan Beoordelingsscore: 10

“Alles was geweldig! Zeker voor de prijs, en zulke lieve mensen. Ik kom hier zeker terug”

• Grace Paradise Guest House Beoordelingsscore: 10

“De host was super vriendelijk! Hij stond ons op te wachten aan de haven zonder dat we hier om hadden gevraagd en hielp ons met alle vragen. Tours, uitstapjes en ferry’s kon je allemaal via hem boeken. Naast de vriendelijkheid was ook de accomodatie spik en span. Het slot van onze deur zat dag 2 klem maar dit werd binnen het uur opgelost door hem. Waanzinnige gastvriendelijkheid! Geweldige tijd hier gehad!”

• Tatak Bunut Private Villa Beoordelingsscore: 10

“Personeel Rust, Super schoon”

• Kubu Sunset Guest House Beoordelingsscore: 7

“Het was een leuk verblijf waar ruimte is voor totaal 4 stellen. In elke kamer staat een 2 persoonsbed en heeft een eigen badkamer. Het originele van dit verblijf is dat de badkamer buiten is. Dus je hebt een gave ervaring met het buiten douchen en toileteren😜 De eigenaren zijn zeer gastvrij. Wij mochten onze spullen eerder bij het verblijf zetten dan de afgesproken inchecktijd, zodat wij naar het strand konden. Terug bij aankomst hadden ze onze tassen in onze kamer gezet, dit vonden wij erg attent. De kamer was schoon en er was een werkende airco. De handdoeken waren ook schoon en wij hebben 3 dagen met dezelfde handoeken gedaan. Dit kon ook makkelijk. De locatie is top. Het is 5-7 minuten van Mushroom Bay af (waar de meeste boten aanmeren) en 15 minuten lopen naar Dreamland beach.”

• Widia Homestay Nusa Lembongan Beoordelingsscore: 8

“Hele lieve gastvrouw”

• Sunday Huts Lembongan Beoordelingsscore: 10

“Meest fantastische verblijf op Nusa Lembongan. Heerlijke kamers met prachtig uitzicht op de zee. Het zwembad is schoon en verfrissend. Het personeel is ongelofelijk vriendelijk en wil je bij alles helpen. We komen hier zeker nog eens terug!”

• Double'A beach house Beoordelingsscore: 8

“De buiten badkamer, onder de sterrenhemel douchen! Super. De rust was ook top. Goed bed, airco ijskoud.uitzicht op dag en nacht werkende mensen in de zeewier handel. Daar had je totaal geen last van trouwens.”

• Walet's Paradise Beoordelingsscore: 9

“De rust en de fijne locatie van de accommodatie. Echt top!”

• Sunset Star Huts Beoordelingsscore: 10

“Nyoman was de allerbeste host! Zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Het is echt een familiebedrijf en het verblijf wordt met veel liefde verzorgd. Van te voren hebben we WhatsApp contact gehad. Ze hebben voor ons de oversteek per snelboot geregeld. Inclusief pick-up en drop off op het eiland. Een scooter huren is hier ook mogelijk en tegen een eerlijke prijs. We hebben ontzettend genoten van de prachtige tuin en het heerlijke zwembad. Nyoman haalde ook nog twee verse kokosnoten voor ons uit de boom. In het straatje zitten meerdere warung's waar je kan ontbijten.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Nusa Lembongan

gebaseerd op 13.061 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com