2. anmeldelser av hoteller i Indonesia
  3. anmeldelser av hotell i Vest-Nusa Tenggara
Vest-Nusa Tenggara Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• LoTide Surf Camps Lombok Omtalescore: 10

«Vi likte alt med dette stedet. Personalet gjorde det helt fantastisk! Så vennlige og hjelpsomme og lagde virkelig en god stemning på hostellet, takk til Rosi, Mimi og Ning!»

• Wilson's Retreat Omtalescore: 10

«Alt var helt supert! Fin strand med masse skilpadder, nydelig a la carte frokost, rene og pene rom, fint basseng, god mat og hyggelige ansatte☺️»

• Hani Hideaway Omtalescore: 10

«Utrolig koselig og intimt. Sentralt. Rent. Fantastisk service og veldig god frokost og middag. Vi kommer definitivt tilbake.»

• Pesona Beach Resort & Spa Omtalescore: 9

«Hyggelig personale, beliggenhet, samt rent og ryddig.»

• Sunset Beach Bungalow Omtalescore: 7

«Pris og nærhet til strand, god aircondition»

• «Fantastisk plass. Vi bodde på alle hotellene (sanur, uluwatu, gili a og gili t). Vi stortrivdes på alle hotellene. Personalet er fantastisk.»

• Coconut Garden Resort Omtalescore: 10

«Idylliske og avslappende omgivelser, passelig størrelse på resortet som gjorde at det føltes både luksuriøst og hjemmekoselig på samme tid. Stedet var renslig og det ble laget veldig god mat. Vi ble møtt av et serviceinnstilt og utrolig hyggelig personale som fikk oss til å føle oss svært velkomne helt fra start til slutt. En liten oase som passet oss perfekt! Deilig med basseng hvor man kunne slappe av. Flott å kunne leie sykkel også for å komme seg rundt på øya.»

• Sunrise Resort Omtalescore: 10

«Det var en fantastisk rolig og avslappende stemning på Resorten. Personalet var veldig behjelpelig med det vi lurte på eller trengte hjelp til. Basseng området var rent og det hyggelig sted å være. Lå helt nærme stranden som var et stort bonus. Maten var veldig god også. Nydelig med frokost og utsikten mot vannet. Et sted jeg definitivt vil tilbake til.»

• Trawangan Dive Resort Omtalescore: 8

«Dette var et hotel som driver med dykker kurs men det gikk helt fint å bo der selv om vi ikke gikk på kurs. Vi hadde budsjett rom som var rene og fine men kun utsikt til høy ingjerdet liten hage. Denne var litt shabby.»

• «Det beste personalet, rent og utrolig fint rom, god service, god middag, rene basseng og nydelig strandområdet»

De 30 beste hotellene i Vest-Nusa Tenggara

basert på 98 083 hotellomtaler på Booking.com