2. Hotellrecensioner SRI
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Badulla
Badulla Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ASK Homestay Gästbetyg: 8

”Tillräckligt för priset, enkelt rum med trevlig värd.”

• Hotel MISSISSIPI ELLA Gästbetyg: 9

”Det var fräscht och trevlig personal! Bra utsikt och nära till centrum”

• Malithis lodge Gästbetyg: 10

”Ett mysigt boende en bit upp i bergen med naturen runt om. Utmärkt rum och badrum. Ett mycket välkomnande värd-par. Vi fick te och kaka när vi anlände. En genväg finns att GÅ ner till Ella. Värden hämtade sen oss med sin TUKTUK(för en liten summa). God frukost!!”

• Ella Heritage Gästbetyg: 5

”Hotellet var helt ok och de var väldigt nära till centrum. Däremot ser inte alls rummen likadana ut som de gör på bilderna. Bilderna är lite förfinade. Personalen var trevlig och speciellt kökspersonalen. Frukosten var suverän.”

• Misty Heaven Gästbetyg: 10

”Läget är helt perfekt i lugnt område med otrolig utsikt och endast 5 min gång till huvudgatan med massor av trevliga restauranger, småbutiker och barer. Rummet är rymligt och fräscht och sängen var såå skön, bästa nattsömnen på länge. Men det bästa var nog personalen, så trevliga och hjälpsamma, speciellt Sir Casper som alltid var där och hjälpte till. Även god frukost och gick att hyra moppe från hotellet. Alla borde bo här i Ella, otroligt vad man får för det billiga priset!”

• Mountain vibe ella Gästbetyg: 10

”Vilket fantastiskt läge! Här njöt vi av vyn, läget och den fantastiska frukosten. Vi fick också väldigt tips och hjälp av värden! Rekommenderar alla att åka hit!”

• 59B Rest Inn Ella Gästbetyg: 10

”Värden är mycket välkomnande och hjälpsam! Han bjuder på te när man önskar. Kan varmt rekommendera, kommer gärna tillbaka!”

• Nest Of Peak Gästbetyg: 10

”Ofattbart vacker utsikt över Little Adam’s Peak, Rawana Pool Club och ett vattenfall. Mycket god frukost och mysigt rum. Men framför allt, den extremt vänliga och omtänksamma personalen! Vi stannade två nätter på Nest of Peak och är väldigt tacksamma att vi valde dem. Det tar bara 10 minuter att promenera till centrum av Ella, promenaden dit går längs en vacker bergsklippa och ett tågspår. Uppe vid boendet finns en fantastisk uteplats med milsvida vyer över bergen och byarna runt Ella. Det finns sköna stolar att sitta och njuta av utsikten, några vikter för den som vill träna armarna och (jag tror) alla rummen vetter ut mot dalen. Att sitta där och äta frukost är ett av mina bästa minnen från Sri Lanka. Jag vill verkligen rikta ett stort tack till personalen som tog hand om oss så väl och alltid mötte oss med ett varmt leende och glädje. Jag är glad att vi valde ert boende och jag ser fram emot att komma tillbaka igen!”

• Ella Odyssey Inn Gästbetyg: 10

”Finaste stället vi bott på i Sri Lanka. Rent och fräscht. Skön säng. Fin utsikt. Nära till centrum. Bra personal. God frukost.”

• Pleasant Peak Gästbetyg: 4

”Otroligt fin utsikt och soluppgången var magisk. Snabb Internetaccess via fiber.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Badulla

baserat på 49 847 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com