2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Beoordelingen B&B en herberg: O'Higgins
O'Higgins Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hostal Infiernillo B&B Beoordelingsscore: 7

“Deze plek heeft veel potentie! de bedden zijn comfortabel en de kamers zijn fijn. De keuken was schoon en was goed uitgerust! ook hele vriendelijke eigenaar. De locatie is ook erg prettig!”

• Hostal del Mimbre Chile Beoordelingsscore: 9

“Marcela was erg behulpzaam en gaf goede tips over de omgeving. We mochten gratis haar fietsen gebruiken om de omgeving te bezoeken. De kamer en badkamer was erg ruim en schoon.”

• Casa Pando Beoordelingsscore: 9

“- het is een kleine oase, huis ligt tussen planten,fruitbomen,zeer goed onderhouden tuin - ligzetels aan zwembad,overal stoeltjes om rustig te zitten - ruime nette kamer en goedwerkende douche - vriendelijke gastvrouw en dochter - ontbijt is verzorgd - centrum Santa-Cruz ligt op wandelafstand”

• Hostal del Valle Beoordelingsscore: 9

“goede locatie, heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede locatie om de wijngaarden te bezoeken”

• Hostal Petit Verdot Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer en badkamer. De binnentuin is heel mooi wat een enorme sfeer geeft aan de accommodatie. Het ontbijt is hartstikke goed. Er worden fietsen verhuurd. De eigenaresse en haar man zijn super aardig en behulpzaam. Achteraf baalden we dat we maar 2 nachten hier verbleven. Als we vooraf hadden geweten dat het zo geweldig zou zijn (ook de omgeving) dan waren we langer gebleven.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: O'Higgins

gebaseerd op 4.448 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com