2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner GER
Oberlausitz Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Garni Hotel Zum Hothertor Gästbetyg: 10

”Enkelt och smidigt”

• ”Hotellet ligger perfekt om man kommer med bil men tror inte det är så långt till tågstationen. Rummet var stort och fint dekorerat. Mysigt. Frukosten helt perfekt. Väljer detta hotell vid nästa vistelse.”

• Picobello Pension Gästbetyg: 7

”Billigt, bekvämt och väldigt hjälpsam personal. Vi hade det jättebra!”

• ”Personalen var helt enorma, redan via kontakt på Mail innan, gällande parkering för min MC. Snabbt tydligt och klart svar. Väl Uppe på rummet ringde receptionen efter en stund och försäkrade sig om att allt var bra och om jag saknade något! Aldrig upplevt detta tidigare och jag har många hundratals nätter på hotel i tjänst och privat. Vid utcheckning frågade den andre mannen i receptionen vart jag skulle åka, då jag är helt utan plan tar det som det kommer (älskar det) då skissade han upp en fantastisk trip och printade ut karta på Google maps. Helt oplanerat och jag följde den och en fantastisk resa 😎 supernöjd!”

• Villa Antonia Gästbetyg: 8

”Väldigt god och fin frukost”

• Hotel Evabrunnen Gästbetyg: 5

”Tre i familjen fick dela ett familjerum, det var rymligt och trevligt. Personalen var trevliga och hjälpsamma, och vi kunde äta i restaurangen fast vi kom sent. Frukosten var bra och de trollade även fram glutenfria frallor åt vår son.”

• ”Garage för mc. Trevlig personal Rekommenderas!!!”

• Hotel Garden Gästbetyg: 10

”Utmärkt frukost Bra personal.”

• ”Kuddar & täcke”

• GR Hotel by WMM Hotels Gästbetyg: 6