2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Tyskland
Upper Palatinate Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Arnulfsplatz Aparts Point fra anmeldelser: 7

"Lå fantastisk i centrum Der var rent."

• Ferienwohnung Jung Point fra anmeldelser: 10

"Det var en super lækker lejlighed med masser af plads, flot indrettet, det var i et plan uden nogen trapper som var perfekt til min far som er dårligt gående. Dejligt lyst, stort køkken stor entre, justerbart loft lys og 3 fjernsyn, et i hvert af soveværelserne og et i stuen, der var p plads til bilen. Stedet ligger lidt afsides, så det er bedst at have en bil den nærmeste dagligvarer butik er ca 10-11 km væk. Værten havde dog sørget for at der var vand,øl lidt smør ost og æg Samt lidt brød så der var lidt at få efter rejsen. Der var også udendørs grill samt stole og ligge stole ude i haven. Et lækkert sted at være og meget venlige værter"

• BTT Serviced Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Skøn lejlighed. Dejlig lys og en meget stor terrasse. Lejligheden ligger i et rolig område, og vi nød at kunne gå indtil byen. Personalet på kontoret var søde og imødekommende med et kæmpe smil."

• Moderne Ferienwohnung in Schwandorf Point fra anmeldelser: 10

"Alles Bestens gerne wider"

• Blockhäuser Stamsried Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt hus i skønne omgivelser. Det var anden gang vi var der, og vi kommer helt sikkert tilbage."

• KulturQuartier Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig central beliggenhed i en bygning der emmer af historie. Behagelige senge og gode hovedpuder."

• Palazzo am Dom Point fra anmeldelser: 9

"Skøn lejlighed med en fantastisk beliggenhed! Flink og hjælpsom vært. Kan varmt anbefale lejligheden. Vi boede 2 voksne og 2 børn."

• Arnulfsplatz Aparts Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggenhed helt centralt i Regensburg. Fin lejlighed med køkken og lækkert badeværelse."

De 30 bedste ferieudlejninger i Upper Palatinate

baseret på 27.484 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com