2. Hotelbeoordelingen Oekraïne
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Odessa
Regio Odessa Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Radisson Hotel City Centre Odesa Beoordelingsscore: 8

“locatie en goede service”

• Premier Hotel Odesa Beoordelingsscore: 10

“Het is een heel mooi hotel en het ligt heel dicht bij Arcadia strand Ik ben er in 15 minuten, en de gastvrijheid is erg goed, bediende receptie waren heel vriendelijk, waren was erg behulpzaam, alles was geweldig sauna jacuzzi zwembad alles was perfect en als ik terugkom zal ik zeker hetzelfde hotel kiezen”

• Hostel Comfort 24 Beoordelingsscore: 10

“Nog niet vaak zo vriendelijk en gastvrij onthaald als hier. Perfecte kamer em zeer hygiënisch.”

• Atlantic Garden Resort Beoordelingsscore: 7

“Locatie is prima”

• Villa Le Premier Maestro Beoordelingsscore: 8

“Prachtige ruime suite, zeer luxueus met een groot bed van goede kwaliteit. Mooie tuin met zwembad. Het mooie hotel is zeer rustig gelegen en met de ramen dicht heeft men geen last van lawaai, zelfs het luchtalarm hoort men nauwelijks. De dame aan de receptie was zeer behulpzaam en sprak Engels.”

• GRAND OTRADA Hotel Resort & SPA Beoordelingsscore: 8

“Sfeer, vriendelijk, service”

• “Mooie ruime slaapkamer”

• Boutique Hotel California Beoordelingsscore: 5

“De locatie was geen probleem, dicht bij het centrum maar het douchewater stroomde niet erg goed en ik kwam kakkerlakken tegen in de spa en het eten was helemaal niet goed! Er waren geen verse producten voor het ontbijt, warm eten en koude aardappelen, kippenvleugels en tomaten en groenten waren niet vers dus het was erg slecht! Gewoon een goede locatie voor het centrum en vriendelijke faciliteit !!!”

• Alarus Luxe Hotel Beoordelingsscore: 8

“Op loopafstand van kantoor, ruime kamer en badkamer, schoon en inclusief ontbijt. Leuk uitzicht vanaf het dakterras. Goede prijs/kwaliteit verhouding.”

• Black Sea Central Beoordelingsscore: 7

“Het ontbijt was echt super' en goed personeel”

De 30 beste hotels in: Regio Odessa