Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Ruotsi – hotelliarviot
  3. Örebron lääni – B&B- ja majataloarviot
Örebron lääni Tarkistettuja arvioita bed & breakfasteista ja majataloista todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Karlskoga Folkhögskola Vandrarhem Udden Arvioiden pistemäärä: 10

”Hinta laatu suhde loistava. Henkilökunta mukavaa ja sijainti hyvä ja siisti paikka.”

• HagbackensGård Bed&Breakfast Arvioiden pistemäärä: 6

”Majatalo oli rauhallisella paikalla, eikä ääniä kuulunut. B&B sopi meidän perheelle hyvin, kun lapset menevät aiemmin nukkumaan, pystyimme viettää aikaa oleskelutilassa, joka oli huoneemme vieressä. Aamiainen oli yksinkertainen, kuten olimme odottaneetkin. Muroja, leipää, leikkeleet, kurkku, tomaatti, jugurttia ja mehua sekä kananmunia itse valmistettavaksi. Emme tainneet nähdä omistajaa kertaakaan, mutta kaikki sujui helposti.”

• HagbackensGård Bed&Breakfast Arvioiden pistemäärä: 10

”Tunnelmallinen, siisti ja pieni paikka.”

• Bäcks Bed & Breakfast Arvioiden pistemäärä: 7

”Viihtyisä, lapsille oli alakerrassa leluja, joilla sai leikkiä”

• Bredsjö Gamla Herrgård White Dream Mansion Arvioiden pistemäärä: 10

”Tämä oli yksi mieleen painuneimmista yöpymispaikoista. Hienot rakennukset kunnostettu kauniiksi, ja sisutettu hyvällä maulla. Omistajat olivat todella ystävällisiä, aamiainen oli erittäin hyvä ja palvelu ensiluokkaista. Tuli tunne, että tänne on tulevilla matkoilla palattava.”

• Hotell Grönfeltsgården Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiainen oli hyvä ja riittävä, jos jotain puuttui niin tuoreita hedelmiä olisi voinut olla saatavilla...”

• Bäcks Bed & Breakfast Arvioiden pistemäärä: 9

”Vacker omgivning,lugnt och stilla.Mysigt. 4 sovrum i övre våningen och 2 badrum med dusch. Frukost framlagt så man kan äta då man viill Lätt att hitta. Kaunis ympäristö,rauhallista ja hiljaista.Kodikasta. 4 makuuhuonetta yläkerroksessa ja 2 kylpyhuonetta suihkulla. Aamiainen laitettu esille.Omatoimista. Helppoa löytää paikalle.”

• HagbackensGård Bed&Breakfast Arvioiden pistemäärä: 7

”Kaunis rakennus ja siistit tilat. Vuoteet olivat todella hyvät. Aamiainen tehtiin itse. Kaikki tarvittava löytyi kaapeista ja jääkaapista.”

• Hotell Zlafen Bed and Breakfast Arvioiden pistemäärä: 9

”Ystävällinen henkilökunta, kattava aamiainen. Parkkitilaa suoraan talon edessä. Lyhyt kävelymatka keskustan ruokapaikkoihin.”

Örebron lääni: 10 parasta bed & breakfastia

Perustuu 5 146 arvioon bed & breakfasteista ja majataloista Booking.comissa