2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Orne Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Chateau du Gue aux Biches Point fra anmeldelser: 10

"Jeg har aldrig før oplevet så fantastisk et sted som dette. Udover stedets skønhed og enestående beliggenhed, var værtsparrets måde at være på helt unik. Man føler sig som en del af familien, og jeg vil helt klart anbefale at man bor på stedet flere dage. Således at man virkelig når at opleve stedets fulde potentiale."

• Le Manoir de Bénédicte B&B Point fra anmeldelser: 10

"Alt ved dette dejlige ophold var perfekt."

• Chateau du Gue aux Biches Point fra anmeldelser: 10

"Vi havde de skønneste dage på dette sted, hvor vi blev forkælet af de 2 værter. Vi kan varmt anbefale dette sted, der er så smukt."

• Manoir de la Chapelle Point fra anmeldelser: 6

"Morgenmaden var primært et kagebord. Det er vi ikke så vant til os fra Norden. Ellers var der god kaffe, lidt flutes med smør og marmelade"

• Lenard Charles Bed & Breakfast Point fra anmeldelser: 6

"Fin morgenmad"

• LA BELLÊME BLEUE Point fra anmeldelser: 10

"Tematiske værelser. Jeg fik Frida Kahlo 😊 Karen Blixen er også en mulighed. Jeg kommer igen. Høj kvalitet på alt incl. morgenmad"

• Chateau du Gue aux Biches Point fra anmeldelser: 10

"Alt! Klaus og Søren var meget imødekommende, hjælpsomme og var med til at gøre vores ophold og ferie til noget helt særligt. Vi kan kun anbefale et ophold og vi kan selv skrive under på, at en enkelt overnatning ikke er nok. Hjemmefra havde vi kun booket enkelt overnatning, men vi blev hurtigt enige om, at blive 2 nætter yderligere. Aldrig har et sted, så langt hjemmefra, følt så hjemmeligt. Rammerne omkring slottet og værterne gør det til et skønt sted at opholde sig. Klaus og Søren var gode til at tage sig af os og sørge for anbefalinger til spisteder og udflugter. Vi kørte til Mont Saint Michel, gik en tur op i byen, spiste på gode restauranter, løb en tur i området, og ellers nød vi bare opholdet i haven med en bog. Morgenmaden var også rigtig god og selv under morgenmaden blev der taget rigtig godt af os. De bedste hilsner Rikke og Damian"

• Domaine des Thomins Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk imødekommenhed og gæstfrihed. Vi følte os forkælet fra vi ankom til vi forlod stedet. Fantastisk mange retters aftensmad og lækker lækker morgenmad."

• Chateau du Gue aux Biches Point fra anmeldelser: 10

"Meget hjemligt og med hjælp til alt hvad man kunne ønske sig. Helt igennem fantastiske værter."

• Manoir de la Chapelle Point fra anmeldelser: 8

"Jeg havde mit eget lille hus. Det var dejligt og fredeligt. Pragtfuld udsigt."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Orne

baseret på 14.650 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com