Oost-Friesland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Frisia Beoordelingsscore: 8

“Uitstekende prijs kwaliteit!”

• Arthotel Bakker Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk ontbijt en zeer uitgebreid.”

• Hotel Alte Werft Beoordelingsscore: 8

“Mooie schone en ruime kamer.”

• Nordsee Hotel Borkum Beoordelingsscore: 9

“De locatie, direct aan het strand was geweldig. En de eenpersoonskamer had zelfs zeezicht. Kon lekker in makkelijke stoel bij open raam zitten en naar zee kijkrn. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Je kon zelfs zelf een pannekoek bakken. Het zwembad heerlijk. De prijs heel redelijk. En fijn dat mijn hond ook mee kon. Prima hotel ook als je alleen reist.”

• WH Hotels Papenburg Zentrum Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt en bedden waren prima.”

• Faldernpoort Beoordelingsscore: 9

“Heel erg uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van het centrum. Bonus : de wellnessruimte met tiptop sauna!”

• Hotel Banter Hof Beoordelingsscore: 8

“We hadden een gezins kamer geboekt omdat we met zijn 3en reizen. Twee ruime slaapkamers, een douche ruimte en een aparte wc. De bedden waren goed, voldoende handdoeken aanwezig. Personeel was zeer aardig en behulpzaam.”

• Saterländer Hof Beoordelingsscore: 7

“Kamer en restaurant ok. We betaalden 8 euro per persoon voor ontbijt. Ze gaven daarbij niet aan dat ontbijt maar tot 09.00 uur was! Idioot. Het stond wel op een papier maar bij boeking hadden ze dat moeten zeggen. Toen wij om 09.30 aankwamen was alles weg! Niemand meer te vinden in hele hotel. Voor niets betaald dus. Niet netjes.”

• Hotel Am Badepark Beoordelingsscore: 9

“Gastvrijheid”

• Hotel Preyt -Self Check In- Beoordelingsscore: 5

“Het bed, redelijk netjes”