Oost-Friesland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Gästehaus Djuren Beoordelingsscore: 8

“We werden erg vriendelijk ontvangen, kamer was erg netjes. Badkamer niet super groot, maar ruim genoeg. De volgende ochtend konden we aanschuiven bij een heerlijk verzorgd ontbijt.”

• Pension Ursula Beoordelingsscore: 8

“Ons verblijf was super. De gastheer zorgde ervoor dat het je aan niets ontbrak. De kamers waren schoon en netjes, weinig geluidsoverlast ervaren van andere gasten. Het ontbijt werd 's ochtends aan tafel gereserveerd, dat is erg prettig. Ook was er veel te doen in de omgeving, een super leuke plek om de Noordzeekust van Duitsland te ontdekken.”

• Betsie`s Place Beoordelingsscore: 10

“Hartelijk ontvangst, heerlijk ontbijt, goede bedden, goede hygiëne”

• Gasthuus Ulenhoff Beoordelingsscore: 10

“Alles was prima daar.”

• Pension Cao Lai Beoordelingsscore: 8

“Heerlijk bed”

• Haus Deitje Beoordelingsscore: 9

“Hele goede locatie, bijna naast een supermarkt en in de buurt van winkeltjes en restaurantjes. Vriendelijk ontvangen en fijn dat er een woonkamer (met koelkast) is waar je ook gebruik van kunt maken.”

• Bootshaus Beoordelingsscore: 8

“Idyllisch gelegen locatie en goede keuken. Snelle en adequate bediening.”

• Five Rooms Beoordelingsscore: 8

“De grote van de kamer Het gratis gebruik kunnen maken van de minibar.”

• 24/7 Selfcheckin Beoordelingsscore: 8

“Zeer nette en fijne kamer gemak van boeken en binnenkomen Fijne douche straal”

• Strandhuus Norddeich Beoordelingsscore: 9

“Superschoon, nieuw appartement. Modern ingericht en alles aanwezig. Zelfs koffie, thee met koekjes stonden op de gang. Op loopafstand van het strand, winkeltjes en restaurantjes.”