2. anmeldelser av hoteller i Kroatia
  3. anmeldelser av hoteller i Kroatia
Pag Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Belveder Omtalescore: 9

«Stor sydvestvendt balkong med flott utsikt over sjø og fjellandskap. Flott bassengområde med solsenger og stoler. God frokost. Heis ned til sjøen.»

• Hotel Plaza Omtalescore: 10

«Rene, lyse og moderne rom. God frokost med godt utvalg. Flott bassengområde og egen strand nedenfor. Oppvarmet basseng var flott for oss siden vi var der i oktober.»

• Apartments Valentino Omtalescore: 6

«God beliggenhet , hyggelig personale.»

• «Novalja fin strandby, men litt lukket i okt.»

• «Bra kjøkken»

• Apartments Vozab Omtalescore: 10

«Vakker øy, utmerket beliggenhet, tilgjengelig parkering....»

• Adriatic House Omtalescore: 10

«Beliggenheten var perfekt! Leilighetene ligger helt supert i forhold til både sentrum og strand. Moderne, store og gode soverom samt bad i leiligheten. Stort pluss for vaskemaskin slik at vi fikk vasket opp klær etter en uke på farten! Kjøkken med alt man måtte trenge + oppvaskmaskin! Utrolig hyggelige og behjelpelige verter som la til rette for et supert opphold :) Dette stedet var over all forventing og vi kommer veldig gjerne tilbake ved et senere opphold i Novalja!»

• Apartmani Lovren Omtalescore: 9

«Tolle Lage und nettes personal»

• Apartments Tatjana Omtalescore: 10

«Veldig vennlig vertinne som virkelig er interessert i sine gjester. Koselig og lys leilighet med stor terrasse. Kort vei til strand, matbutikk og restauranter. Pen og stor hage med stoler og solsenger. Man kan låne strandparasoller.»

De 20 beste hotellene i Pag

basert på 10 486 hotellomtaler på Booking.com