2. Hotelanmeldelser for Filippinerne
  3. Hotelanmeldelser for Filippinerne
Palawan Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Acacia Tree Garden Hotel Point fra anmeldelser: 1

"Værelserne var store og hotellet havde potentiale"

• Carpe Diem Villas & Resort Point fra anmeldelser: 7

"Morgenmaden var god. Dt meste af tiden var der en dygtig tjener."

• One Hostel - El Nido Point fra anmeldelser: 2

"Det lå okay. Man kunne leje en motorcykel nemt gennem stedet og man kunne bestille nogenlunde mad døgnet rundt."

• Dianna’s Inn Point fra anmeldelser: 9

"Tæt på alt man har brug for. Rent sted og personale var hjælpsom."

• Skylodge Resort Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet havde en fantastisk udsigt over byen og havnen. Nemt at komme ned til byen med hotellets shuttelservice. Fin varieret morgenmad med frisk frugt og æg lavet direkte efter ønske Drikkevand tilgængeligt på hotellet. Fantastisk venligt personale"

• Ursula Beach Resort Point fra anmeldelser: 10

"Ultimativt det bedste sted, vi har boet på i Filippinerne. Servicen var tip top, de var så søde. De var gode til at komme med ideer til, hvad vi kunne lave. Og der var så privat, og det var rart."

• Astoria Palawan Point fra anmeldelser: 10

"Pænt og rent - venligt personale. Maden var god, og til rimelige priser i restauranten.."

• Miley Lodging Restobar Point fra anmeldelser: 10

"Vi elskede alt ved Miley Lodging Restobar!! Miley var helt fantastisk og vi følte os virkelig hjemme. Maden var virkelig god og helt fair priser! Værelserne var rene og hotellet har en fantastisk udsigt over vandet og det var helt klart det smukkeste hotel vi boede på under vores tid i fillipinerne! Kan helt klart anbefales! Vi kommer helt sikkert tilbage."

• Doublegem Beach Resort and Hotel Point fra anmeldelser: 6

"God beliggenhed og flot udsigt. Fin pool."

• Michel'inn Coron Point fra anmeldelser: 7

"Virkelig god lokation. Sødt personale. Så flot udsigt"

De 30 bedste hoteller i Palawan