2. Hotelbeoordelingen Panama
  3. Hotelbeoordelingen: Panama
Panama Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Zorg ervoor dat alle vliegtuigen van luchtvaartmaatschappijen een televisie hebben om te ontspannen en de reis aangenamer te maken.”

• Canova Beoordelingsscore: 7

“Schone kamer, goed bed”

• Riande Aeropuerto Hotel Casino Beoordelingsscore: 8

“Fijne locatie!”

• Crowne Plaza Airport, an IHG Hotel Beoordelingsscore: 7

“Dicht bij vliegveld dus locatie”

• Bodhi Panama City Beoordelingsscore: 9

“Ik vond de sfeer erg aangenaam. Het wat heel schoon, ontbijt was goed en het personeel heel vriendelijk. Ik kon gemakkelijk nog een nacht bij boeken in een dorm. Fijne buurt met genoeg winkels op loop afstand. Prijs kwaliteit vond ik de dorm beter.”

• “Prachtige ligging kortbij Panama City in het regenwoud. Heel lekker uitgebreid ontbijt ! Hotel een beetje gedateerd ! Verroeste terrassen bij de kamer . Vriendelijk personeel in het restaurant zeer onvriendelijk bij de receptie”

• Best Western Plus Panama Zen Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het zwembad en de ruimte van de hotelkamer. Ook de keuze bij het buffet was ruimschoots .”

• “Prachtig hotel in het hart van oud-Panama City. Zowel de restaurants, kamers, personeel, zwembad als tuin zijn fantastisch!”

• Selina Casco Viejo Panama City Beoordelingsscore: 9

“De locatie was perfect. Alles in de oude stad op loopafstand en het prachtige dakterras. Wij zijn zelfs nog een keer teruggekomen (met een uber) voor een lunch, terwijl wij niet meer in Panama stad zaten.”

• Global Hotel Panama Beoordelingsscore: 8

“Gunstig gelegen in de stad en leuke uitstraling van het gebouw. Lekker ontbijt!”

De 30 beste hotels in: Panama