2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
Panorama Route Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sunbirds Oasis Lodge Beoordelingsscore: 9

“Mooie huisjes, heerlijk restaurant, goede ligging, prijs oké”

• Graskop Hotel Beoordelingsscore: 10

“Het Graskop Hotel is als een warm bad. Bij de ingang word je meteen hartelijk ontvangen door Given. Achter de bar (aanrader!) staat de ontzettend gezellige Nolly en ook de manager Prissca is een geweldig lieve vrouw die hard werkt om alles perfect te regelen voor haar gasten. We hebben enorm genoten van ons verblijf hier. De ligging van het hotel is perfect, de service uitstekend en het ontbijt geweldig. Bedankt voor de goede zorgen en fijne tijd die we bij jullie hebben gehad. We komen zeker terug!”

• Unembeza Boutique Lodge & Spa Beoordelingsscore: 10

“Zo’n mooie kamer hebben we nog nooit gehad. Echt geweldig!”

• Sheppard Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Geweldige locatie welke goed aan te rijden is. Personeel is super zoals zo vaak in Zuid Afrika. Heerlijk gegeten in het restaurant met prachtig uitzicht op Nelspruit, hier eten is wel een aanrader. Verder privé parking en beveiliging aanwezig dus goed geregeld!”

• Khaya Ndlovu Safari Manor Beoordelingsscore: 9

“Adembedenemde locatie Lekker eten, gezellige braai in de boma Erg vriendelijk personeel Mooie, ruime kamer, mooi gedecoreerd Game drive was super : we zagen rhino, leeuw, nyala, zebra, giraf…. Spa was super : locatie innde tuin met zicht op de dieren en de natuur , de ruimte is volledig open … Veel te doen in de omgeving van Hoedspruit”

• African Rock Lodge Beoordelingsscore: 9

“Mooie en schone kamers, prima maaltijden.”

• Angels View Hotel Beoordelingsscore: 10

“Locatie”

• Rustique Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke host die voor ons op de avond van aankomst een reservering heeft gemaakt in een leuk restaurant waar wij heerlijk Zuid-Afrikaans gegeten hebben. Het ontbijt was ook zeer goed, dus kijken wij terug op een aangenaam verblijf bij Rustique.”

• Zur Alten Mine Beoordelingsscore: 9

“Erg vriendelijk personeel. Ze hebben handige tips gegeven voor de panorama route en waar te eten, boodschappen te doen en te tanken. Na elke nacht wordt er ook schoon gemaakt in je kamer en alles weer ververst/bijgevuld. Je slaapt heerlijk in de rust. Voor de winter is het binnen wat kouder, maar met de elektrische dekens en houtkachel kan je het heerlijk warm maken.”

• Pezulu Tree House Lodge Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijk personeel, voelt als een familie. Heerlijk eten wat voor je bereid wordt. Wij kregen zelf een gratis upgrade van accommodatie. Accomodatie zelf is echt prachtig. Genoeg tours te boeken, die ook goed verzorgd zijn.”

De 30 beste hotels in: Panorama Route