2. Hotelbeoordelingen Brazilië
  3. Hotelbeoordelingen Brazilië
Pantanal Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• CLH Suites Bonito Centro Beoordelingsscore: 8

“Gelegen in het centrum met veel uitgaansgelegenheden. Goed eten en winkels rondom het hotel.”

• PANTANAL SANTA CLARA Beoordelingsscore: 9

“Locatie is bijzonder mooi, paradijsje van rust en natuur en al het personeel buitengewoon hartelijk, het eten is erg goed, ontbijt wel karig maar lunch en diner zijn voortreffelijk. De gids Elias, Jaquar-man, is een lieverd, integer en met enorm veel kennis van de natuur, alle planten en elke vogel kent hij. Elias weet 1000 anecdotes en mooie verhalen waardoor alles tot leven wordt gebracht. Hij nam ons mee op extra wandelingen, middags, avonds en zelfs een keer nachts om 04.00 uur !!!!! De safari tocht met de jeep was bijzonder, de boottocht was fantastisch. Hij luisterde goed naar onze wensen en hield daar rekening mee. Een 10 voor de Jaguar-man , ook al hebben we geen jaguar gezien :-(”

• Selina Bonito Beoordelingsscore: 6

“Locatie is goed, verblijf ziet er mooi uit, ontbijt is goed.”

• Pousada Mandala Beoordelingsscore: 7

“Goede locatie, vlakbij het centrum. Dame bij het ontbijt erg aardig en behulpzaam.”

• PANTANAL SANTA CLARA Beoordelingsscore: 9

“Super lief en gezellig personeel, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Locatie is midden in de jungle, back to basics maar met veel voorzieningen aanwezig. We hebben gigantisch veel wilde dieren gezien en de tijd van ons leven gehad.”

• Aymara Lodge Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• Pantanal Hotel Beoordelingsscore: 9

“Wij hebben dit hotel geboekt op onze roadtrip door Pantanal. Het hotel is in de buitenomgeving heel sfeervol en een heerlijke bistro. Kamers zijn heel eenvoudig maar voldoen prima. Prima prijs kwaliteit verhouding. Fijn zwembad en van een prachtige zonsondergang genoten.”

• Bonito HI Hostel e Pousada Beoordelingsscore: 6

“We hadden een fijne ruime kamer. Jammer dat je de airco niet zelf kunt instellen en dat dit automatisch gaat. De waaier staat precies op het bed gericht waardoor je het ‘s nachts erg koud krijgt. Het hostel ligt ver van het centrum vandaan waar ook de restaurantjes etc zijn. Gebruik maken van de keuken mag helaas niet dus je moet elke keer naar het centrum om te eten. Ontbijt is een buffet en is goed.”

• Hotel Pirá Miúna Beoordelingsscore: 6

“De locatie dicht bij het centrum”

• Casa com piscina, bem localizada Beoordelingsscore: 8

“Heerlijk. Schoon.”