2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Murgia National Park Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Il Belvedere Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden er enestående. At sidde på terrassen og bare se - er fantastisk. Det er sjovt at prøve at bo i hulerne. Byen Matera og kløften er virkelig et besøg værd. Én dag er for lidt."

• "Enestående, smukke omgivelser og dejlige termiske bade. Unik oplevelse at bo i indrettede klippehuler. Ok morgenbuffet og med live musik."

• Sextantio Le Grotte Della Civita Point fra anmeldelser: 10

"Booking.com har ikke stjerner nok til dette sted som er helt særligt og unikt. Der kan læses en del om stedet på The New York Times som har anmeldt stedet og det vil jeg ikke konkurrere med, blot konstatere at jeg aldrig har boet et sted der på nogen måde når den oplevelse det var at opholde sig 4 dage på Sextantio Le Grotte Delle Civita."

• Sextantio Le Grotte Della Civita Point fra anmeldelser: 6

"Fantastisk at ses stedet Flot udsigt"

• "Perfekt ophold med min kærestes og vores børn. Perfekt beliggenhed, smukke omgivelser og lækkert spa. Luksus."

• Caveoso Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Centralt beliggende, imødekommende og informativt personale. Fantastisk morgen bord. Vi fik bestilt lidt for meget, da brødet mv. var af mere rustikt og mættede. Men et super fint sted som kun kan anbefales."

• Palazzotto Residence&Winery Point fra anmeldelser: 10

"Alt !!!"

• UNAHOTELS MH Matera Point fra anmeldelser: 8

"Fint værelse og fint poolområde"

• Albergo Roma Point fra anmeldelser: 5

"Man blev kontaktet på whats app ang hvilken type morgenmad man kunne tænke sig"

De 20 bedste hoteller i Murgia National Park