Parco Nazionale della Majella Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Locanda del Barone Beoordelingsscore: 10

“Alles beviel uitstekend. Het welkom, de gastvrijheid, de zorg, de omgeving en het eten..... ontbijt, lunch en avondeten...elke hap .... heerlijk. We zijn twee nachten gebleven. Zo de moeite waard!!!”

• Hotel Arimannia Beoordelingsscore: 10

“Hele fijne accommodatie, gezellig en schoon. Super vriendelijke mensen die het je in alles naar je zin proberen te maken. De ligging is fantastisch; paar minuten lopen naar centrum en naar het national park. Het eten is allemaal huisgemaakt en heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!”

• Hotel Cercone Beoordelingsscore: 10

“Wij hebben 3 nachten in Hotel Cerconne geslapen en deze mensen verdienen geen 10 maar een 12. Echt alles was super goed ! Ontbijt was zo overweldigend dat we dit zo nog nooit hebben meegemaakt. Het binnenzwembad, de massage, de kamer met balkon met ligbed en zitjes, de douche en de bedden waren meer dan uitstekend. Ook de gastvrijheid was ongekend, Maria, Riccardo en de eigenaar alsmede het personeel zijn een voorbeeld voor velen. Elke avond dronken wij wat bij de bar van het hotel en werden wij blij verrast door Riccardo met een kaas en worst plankje geheel als service van het hotel. Maria wist ons elke avond te verrassen met een ander restaurant waar wij heerlijk hebben genoten van de locale lekkernijen. Zij reserveerde dit dan ook waardoor wij elke avond een plekje in een plaatselijk restaurant hadden voor bijna niets, en heerlijk hebben gegeten. Riccardo wist ons van waanzinnige bezienswaardigheden te voorzien, echt niets was te veel voor hun. Zelfs bij vertrek kregen wij nog een route met bezienswaardigheden op weg naar Assisie. Waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. En dit hadden we ook echt niet willen missen, Rocca Calascio, Grutte de Stifa en Spoleto. Echt ongelooflijk, we zijn ook met pijn in ons hart weggegaan❤️❤️❤️🥰🥰🥰, maar moesten door, de omgeving is echt ontzettend gaaf en mooi. Maria en Riccardo ontzettend bedankt 😘😘😘”

• Hotel Cercone Beoordelingsscore: 9

“Schitterende locatie met goede voorzieningen oa buitenterrassen, zwembad, sauna. Ruime kamer, beetje gedateerd maar met geweldig uitzicht , balkon en airco. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Privé parkeerplaats aanwezig maar de motor mocht in de garage bij de auto van de eigenaar.”

• Rocca Lorenizo Beoordelingsscore: 8

“Een prachtig huis met een sfeervolle binnenplaats en een mooie tuin met zwembad, prieeltje en fijne ligstoelen. Rustig gelegen. Zeer gastvrije eigenaar, die heel erg zijn best deed het om.ons naar het zin te maken. Ook gezamenlijke keuken was handig met koelkast en vriezer. Iedere ochtend serveerde de eigenaar een echt Italiaans ontbijt op het terras met een formidabel uitzicht over de Abruzzen. Pacentro is een sfeervol plaatsje en ook veel mooie plaatsjes in de buurt.”