Parco Nazionale della Majella Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Rocca Lorenizo Beoordelingsscore: 10

“Prachtig gebouw. De gastheer is fantastisch. Zeer lekker ontbijt. Ik kan iedereen deze b&b aanbevelen”

• B&B Il Marchese Del Grillo Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie, prachtig pand, mooie kamer en aardige eigenaresse….een aanrader! Dit was onze 2e keer hier en we komen zeker terug.”

• B&B Il Marchese Del Grillo Beoordelingsscore: 10

“Het dakterras! Ongelooflijk mooi uitzicht vanaf dit terras, waar bij goed weer ook het ontbijt wordt geserveerd door Marta, de vriendelijke gastvrouw. Zeer luxe ontbijt op maat gemaakt naar je wensen. Heerlijk vers brood van de bakker. Mooie comfortabele kamer. Goede informatie over waar je lekker kan eten. Leuk stadje! Een dikke tien!”

• Il labirinto Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk heide van de persoon”

• Villa Del Poeta Beoordelingsscore: 10

“De kamers waren ruim en zeer schoon. De gastvrouw Maria Teresa deed er alles aan om ons een goed verblijf te bezorgen. De accommodatie ligt op loopafstand van het historische centrum Het ontbijt was geweldig. Zeer uitgebreid en met veel verse en zelf gebakken producten. Maria Teresa gaf ons veel tips voor uitstapjes in de omgeving en ook voor restaurants waar we heerlijk hebben gegeten. Parkeren kon gemakkelijk voor de deur.”

• B&B Il Marchese Del Grillo Beoordelingsscore: 10

“Stijlvol, origineel en smaakvol de sfeer van het zeer oude gebouw behouden.”

• Medieval Village of Pacentro Beoordelingsscore: 10

“Appartement is van alle comfort voorzien. Prachtig uitzicht op het dal. Lekker bed.”

• Rocca Lorenizo Beoordelingsscore: 10

“Fantastische locatie met mooi uitzicht over de vallei, zeker bij het zwembad Kamers zijn zoals je verwacht in een oud kasteel en heel ruim. Eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is goed met lekkere koffie maar wel echt Italiaans. Er is een keuken beschikbaar om zelf wat te maken of je spullen te koelen, erg fijn.”

• B&B Ponte Capograssi Beoordelingsscore: 9

“Schone b&b, met attente gastheer. Goede ligging ten opzichte van het centrum.”

• B&B Solimo Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamers, dicht bij het historisch centrum. Veel eetgelegenheden op wandelafstand. Ontbijt is lekker en makkelijk met zelfbediening”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Parco Nazionale della Majella

gebaseerd op 6.430 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com