2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Stelvio nasjonalpark Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Romslig og fin leilighet. Gode fasiliteter. Veldig sentralt beliggende ift å komme ut i skiløypene.»

• Alpino Lodge Bivio Omtalescore: 8

«Nettes Personal Tolle Lage»

• Hotel Teola Omtalescore: 6

«Veldig God Mat, og hyggelig personell»

• Hotel Bernina Omtalescore: 10

«Hygglig personal»

• Hotel San Lorenzo Omtalescore: 10

«Pent og rent. Veldig sentralt, passer perfekt for å sykle Stelvio. Tommel opp 👍»

• Hotel Giardino Omtalescore: 7

«Sentral beliggenhet, god parkering for mc, god wifi.»

• Hotel Aquila Omtalescore: 10

«Super nette chefin. Hotel perfekt»

• Hotel Daniela Omtalescore: 10

«Vi storkoste oss på et meget koselig hotell, perfekt beliggenhet, veldig hyggelig betjening. 🤩 Hjemmekoselig. Renholder var også veldig bra, kanskje det rensete hotellrommet vi har bodd på før🤩.»

• Garni Sonne Omtalescore: 8

«Et eldre sted med preg av dette på en sjarmerende måte. I god stand men med sine skjevheter. Passende med Rustikk beskrivelse. Stille og rolig. Verten virket litt reservert men tinte godt opp. De serverte ikke mat men bare brødmat, fortalte han. Vel, vi bestilte og fikk en gedigen skinke/ost brett med brød til. En begivenhet. Med øl, vin og snaps, trenger man ikke mere.»

• Hotel Baita Clementi Omtalescore: 9

«Det var en veldig bra frokost. Godt utvalg av alt, og gode smaker. Ferskpresset appelsinjuice med mere. Det var en velig praktisk og god skibuss organisert av hotellet. Den gikk når vi ønsket og brakte oss fra døra og helt til heisen. OG hentet oss igjen når vi ringte. Badstu avdelingen i kjelleren var også et fint tilbud. Skirommet var godt organisert med eget skap til hver med innlagt tørke innretning for skisko.»

De 30 beste hotellene i Stelvio nasjonalpark

basert på 93 650 hotellomtaler på Booking.com