Nationaal Park Stelvio Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Obstbauernhof Fohlenhof Beoordelingsscore: 10

“Hartelijke ontvangst. Zeer rustige plek pal aan de Via Claudia Augusta fietsroute.”

• Alpine Escape 3 Beoordelingsscore: 10

“Prachtige inrichting. Helemaal nieuw.”

• Appartamento Da Sergio Beoordelingsscore: 7

“De gastheer was zeer vriendelijk en er waren genoeg slaapplaatsen voor 6 personen.”

• Ferienwohnung Jonagold Schnalserhof Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid en de locatie. De familie is spontaan en behulpzaam. Je krijgt kaarten voor gebruik ov en daarom kan de auto blijven staan. Er zijn veel mooie wandel en fietsroutes in de buurt. De omgeving is prachtig, we zijn 10 dagen geweest, maar dat is te kort.”

• Birkenhof Beoordelingsscore: 9

“Het zeer uitgebreide ontbijt met eigen gebakken brood en veel produkten van de boerderij. In één woord heerlijk. Het uitzicht vanaf het balkon was formidabel.”

• Residence Ortlerhof Beoordelingsscore: 8

“Nette en aardige host en hostess. Behulpzaam bij alle vragen.”

• Appartamenti Astra Beoordelingsscore: 8

“We hadden een appartement met 1 slaapkamer en een slaapbank geboekt. Bij aankomst bleek de slaapbank niet aanwezig te zijn. Dat bleek verkeerd op de website te staan. Als we de slaapbank wilden gebruiken, dan hadden we dat vooraf aan moeten geven, dan hadden ze de slaapbank in de kamer gezet en opgemaakt. Na een paar telefoontjes mochten we het appartement ernaast gebruiken, deze had 2 slaapkamers. De volgende dag hebben we voor het ongemak zelfs nog een complementair ontbijt ontvangen voor het ongemak. Heel goed naar volle tevredenheid opgelost.”

• Residence Pian del Vino Beoordelingsscore: 7

“De plek lag mooi op de route.”

• “Voor weinig geld een goed verblijf. Ok het is geen grote luxe maar verder is alles prima. De eigenaar spreekt geen Engels maar met translate en handen en voeten kom je een heel eind. Alles is heel goed en netjes verlopen.”

• Agriturismo Bosco d'oro 5 Beoordelingsscore: 9

“De inrichting van het appartement, heel erg schoon en gezellig, het uitzicht en de gastvrijheid”

De 30 beste vakantiewoningen in: Nationaal Park Stelvio

gebaseerd op 55.028 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com