2. Hotellrecensioner MEX
  3. Hotellrecensioner MEX
Yucatan Peninsula Mexico Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Omfattande anläggning med stora pooler och väldigt fin strand. Stort utbud på maten men varierad kvalite.”

• ”Personalen var oerhört trevliga och vänliga. Vi hade bokat ett rum med havsutsikt på Booking.com, men vi fick ett rum på bottenplan med utsikt över några buskar och lite av huvudpoolen. Jag vet inte om det var fel hos Booking.com eller hos hotellet, men när vi påpekade detta så fick vi ett nytt rum, dock 3 dagar senare då alla rum var upptagna när vi checkade in, med utsikt. Tortuga-poolen var väldigt mysig och bra för barn. Jag älskade alla små gångar och naturen runt omkring. Det kryllade av djur vilket barnen tyckte var roligt! Utbudet av restauranger var bra, vi älskade framförallt foodtrucken med tacos!”

• ”Jätte fin lägenhet”

• ”Bra och nära till allt!”

• ”Fina faciliteter”

• Coco Tulum Hotel Gästbetyg: 9

”Fin bungalow helt i min smak, jag hade bett om ett tyst rum eftersom jag sover lätt och det fick jag. Hörde bara vågorna, fåglarna och ödlorna (Gecko’s). Bodde i rum med trädgårdsutsikt och hade en mysig liten terass utan insyn (nästan) Saltvatten i duschen och lite dåligt tryck men det är väl så det är i Tulum vad jag förstod. Inget jag hade problem med. Okej frukost - lite tråkig utan mycket variation, men övrig mat jättebra.”

• ”Perfekt läge om man vill bo i stan. Mitt emot ADO busstation. Gästvänlig personal.”

• ”Hotellet ligger i Zona Hotelera, en kvarts promenad till Punta Cancun (nattlivets centrum), stor livsmedelsbutik och ett antal restauranger. Hotellet är situerat på vad vi uppfattar som den bästa delen av stranden av alla hotell i den norra delen och själva ”villorna” som den består av är trevåningshus till skillnad från resten av hotell som är enorma höghus. Utanför finner man en vacker och välskött trädgård och på insidan väldigt rena rum med bekväma sängar. Litet men funktionellt gym. Tillräckligt stor och gratis parkering med vakter. Mycket vänlig personal.”

• ”Allt”

• ”Läget var fantastiskt! Precis på den fantastiska stranden. Utbudet av restauranger var bra och maten var god! Drinkarna i baren var jättegoda. Vi upplevde att rummet och städningen var bra.”