2. Hotellrecensioner MEX
  3. Hotellrecensioner MEX
Yucatan Peninsula Mexico Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Ingen insyn i hotellrummet, snygga, moderna och rena rum med högt i tak.”

• ”Bra och nära till allt!”

• ”Personalen var oerhört trevliga och vänliga. Vi hade bokat ett rum med havsutsikt på Booking.com, men vi fick ett rum på bottenplan med utsikt över några buskar och lite av huvudpoolen. Jag vet inte om det var fel hos Booking.com eller hos hotellet, men när vi påpekade detta så fick vi ett nytt rum, dock 3 dagar senare då alla rum var upptagna när vi checkade in, med utsikt. Tortuga-poolen var väldigt mysig och bra för barn. Jag älskade alla små gångar och naturen runt omkring. Det kryllade av djur vilket barnen tyckte var roligt! Utbudet av restauranger var bra, vi älskade framförallt foodtrucken med tacos!”

• Our Habitas Bacalar Gästbetyg: 6

”Fanatiskt vacker plats. Välstädade rum och personal va vänliga.”

• Soho Playa Hotel Gästbetyg: 6

”Perfekt läge en gata ifrån huvudgatan, samtidigt var det väldigt lugnt.”

• ”Perfekt läge om man vill bo i stan. Mitt emot ADO busstation. Gästvänlig personal.”

• ”Läget var fantastiskt! Precis på den fantastiska stranden. Utbudet av restauranger var bra och maten var god! Drinkarna i baren var jättegoda. Vi upplevde att rummet och städningen var bra.”

• Alquimia Hotel Boutique Gästbetyg: 8

”Läget perfekt.”

• ”Allt”

• Casa Chukum Gästbetyg: 9

”Fantastisk atmosfär, väldigt trevlig tillmötesgående och hjälpsamma personal, konst och väggmålningar, härliga roliga takterasser, fin pool, närhet till allt, bra sängar och väldigt rent”

De 29 bästa hotellen i Yucatan Peninsula Mexico