2. Hotelanmeldelser for Mexico
  3. Hotelanmeldelser for Mexico
Yucatan Peninsula Mexico Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Posada los abuelos Point fra anmeldelser: 10

"Skønt sted med gode store værelser, venligt og rigtig hjælpsomt personale, fælles have, køleskab og ligger i et roligt område. Hvis jeg kom tilbage til øen ville jeg gerne bo her igen - vi følte os meget hjemme. Man kan også få en lille rengørring af værelset hver dag hvis man takker ja."

• Hostal Zócalo Point fra anmeldelser: 5

"Meget sød personale, dejligt at de snakke engelsk. Værelset var fint nok, vil dog anbefale man booker med ac."

• Casa Mi María Point fra anmeldelser: 10

"Maria som har huset har været virkelig hjælpsom under vores ophold. Hun havde en masse anbefalinger til hvad vi kunne lave allerede på dagen vi ankom."

• Near Lake Hostal Point fra anmeldelser: 5

"God beliggenhed tæt ved equparque"

• The Pickled Onion Eco-Boutique B&B Point fra anmeldelser: 10

"Alt"

• Black Jaguar Hostel Point fra anmeldelser: 4

"Vi kunne godt lide byen."

• Bleu Downtown Point fra anmeldelser: 7

"Fint personale og værelse. Der var rent og også et sød lille gård og et køkken. Beliggenheden var tæt på centrum."

• "Penthousen er sublim! Vi havde et ophold ud over vores forventninger i Tulum. Vores vært var meget lydhør. De ekstra tjenester, der tilbydes, er fantastiske. Vi valgte kokken Maxi, og hans køkken overraskede os!"

• AMBAR Rooms Point fra anmeldelser: 7

"Placering var god og størrelsen på værelset var fint. Sødt og hjælpsomt personale."

• Hostal Guacamayas Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden er fantastisk. Personalet er sødt og ejeren meget hjælpsom!"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Yucatan Peninsula Mexico

baseret på 82.311 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com