Sinis (schiereiland) Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Torremana Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijk en heel gastvrij. We kregen picnic, parasol, strandlaken en handdoek mee om te genieten op het mooie strand vlakbij het meertje waar je flamingo's kan spotten van op een tiental meter.”

• I Giganti Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke gastheer Prima ontbijt Prima locatie om van daaruit interessante locaties te bezoeken Heerlijk rustig gelegen”

• Room & Relax EleinaD Beoordelingsscore: 8

“Gezellig en huiselijk ingericht appartement, lekkere tuin waar gebruik van gemaakt kan worden.”

• Artista B&B Beoordelingsscore: 10

“Luisella is de perfecte gastvrouw. Heel attent en behulpzaam. Heerlijk ontbijt. Veel tips gekregen voor de omgeving. Prima bed en badkamer. Leuk zitje buiten Echt een aanrader!”

• Guest house Acuario Beoordelingsscore: 8

“Een prettig appartement vlakbij het strand. Comfortabel. We misten de mogelijkheid om zelf te koken. Wel keuken, maar gasfornuis werkte niet en nauwelijks een pan aanwezig. Uiteraard zijn in de directe omgeving genoeg restaurants te vinden.”

• Bbsupottai Beoordelingsscore: 7

“De aardige host deed zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken, en gaf ons veel tips. Ontbijt was heerlijk, alles vers gemaakt door de eigenaresse. Cabras is een gezellig klein stadje met veel leuke restaurantjes en bars.”

• Torremana Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke ontvangst”

• Bbsupottai Beoordelingsscore: 10

“Goed gelegen als je Penisola del Sinis wilt bezoeken, heel vriendelijke host en lekker ontbijt! Alles vers en met leuke tips erbij. Naast een restaurant voor als je een avond niet ver wilt lopen.”

• Baboe Affittacamere IUN F1037 Beoordelingsscore: 8

“Schone ruime kamers, gemeenschappelijke keuken, vlakbij strand”

• Sa Cannizzada Beoordelingsscore: 9

“De accommodatie ligt in een klein (in mei) rustig plaatsje. De hosts Luduvica en Antonio waren super en gastvrij. De laatste avond hebben ze zelfs een avondmaaltijd voor de gasten bereid”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Sinis (schiereiland)

gebaseerd op 6.647 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com