2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Périgord Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Domaine de Lascaux Point fra anmeldelser: 8

"Udsigten. Morgenmaden var god."

• "Det var en skøn olieduft på overnatningsstedet, der gjorde det lækkert og,imødekommende. Stort og lækkert værelse. Skønne omgivelser og meget imødekommende personale."

• La Rame Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig lækker lejlighed hvor der intet manglede. Hyggelig have med pool. Værtinden meget hjælpsom og der var mulighed for at få leveret frisk morgenbrød. Cykler kunne lånes frit. Roligt og natur skønt område"

• Maison Aubergerac Point fra anmeldelser: 10

"Det var gennemført hyggeligt. Vidunderligt roligt og et exceptionelt værtspar. Morgenmaden fantastisk."

• LES 2 CHENES Point fra anmeldelser: 10

"Dejlig og rolige omgivelser, sød og imødekommende vært"

• Autour d'une histoire Point fra anmeldelser: 9

"Hyggeligt"

• Domaine de Fleurie Point fra anmeldelser: 10

"Chris og Julies personlige touch var dejlig at opleve. Morgenmaden blev serveret efter vores ønsker og det var muligt at ændre ønsker fra dag til dag. Chris gav også mulighed for at benytte kaffemaskine / tallerkner / bestik / glas på andre tidspunkter på dagen end om morgenen. Chris gav rigtig mange tips om besøgssteder, som passede os godt - det samme gjorde sig gældende vedr. restauranter - det var med til at give en sublim rejseoplevelse for os."

• Domaine de Lascaux Point fra anmeldelser: 9

"Udsigten og omgivelserne var fantastisk."

• La Maison Thimadaise Point fra anmeldelser: 10

"Et dejligt roligt sted i gåafstand fra centrum af byen. Hjælpsom ejer og lækker morgenmad."

• B&B Le Clos d'Argenson Point fra anmeldelser: 10

"De serverede flere hjemmelavede produkter til morgenmaden, som vi indtog på skøn terrasse."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Périgord

baseret på 44.474 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com