2. Hotellrecensioner JOR
  3. Hotellrecensioner JOR
Petra Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Petra Triclinium Home Gästbetyg: 7

”frukosten var ganska bra och man hade inte mycket att välja mellan och vissa skulle hellre vilja äta i någon restaurang istället.”

• Petra Plaza Hotel Gästbetyg: 9

”Mycket trevlig personal”

• Mövenpick Resort Petra Gästbetyg: 6

”Läget var toppen med liten promenad till Petra. Personalen var fantastiskt trevlig och hjälpsam!”

• Nomads Hotel Petra Gästbetyg: 10

”Besökte gamla staden Petra under 2 dagar. Rekommenderar att köpa 2 dagarsbiljett dag1 kostar 50JOD och dag 2 kostar 5JOD.. Hotellet ligger på bekvämt promenadavstånd från ingången. Dock en rejäl backe. Otroligt hjälpsam personal på hotellet.”

• Seven Wonders Hotel Gästbetyg: 9

”Mycket bra hotell med väldigt trevlig hjälpsam personal.”

• Sharah Mountains Hotel Gästbetyg: 10

”allt”

• Rendezvous hotel petra Gästbetyg: 7

”Perfekt läge någon minut från Petra Visitor Center, det var därför vi valde hotellet. Sängarna var sköna.”

• Seven Wonders Hotel Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig och hjälpsam personal.”

• Petra Corner Hotel Gästbetyg: 7

”Nära till butiker, restauranger, gångavstånd till Petra. Rummet var bra, positivt med balkong trots att vi inte hade tid att utnyttja den. Fin takterrass. Ok frukost.”

• Dana Gate Lodge Gästbetyg: 9

”Bra, vacker och genuin miljö. Boendet är i en äldre arabisk by och människorna visar på en stor gästfrihet. Vi vandrade i Dana Nature Reserve med en bra lokal guide. Tack Ahmed! Perfekt ställe för att se solnedgången. En mäktig upplevelse. Vi rekommenderar att bo och vandra i Dana.”

De 30 bästa hotellen i Petra