2. Hotellrecensioner FRA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Picardie
Picardie Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Le Relais De L'Aube Gästbetyg: 10

”Frukosten var splendido. I godan ro satt man och valde vad som satts fram av ost, korv, bröd etc.”

• La chambre au Château Gästbetyg: 9

”Trevligt äldre par som tog väl hand om oss Bra frukost och bra kaffe”

• ”Centralt läge”

• Château de Behen Gästbetyg: 10

”En plats med trivsel, charm och karaktär. Stort välutrustat rum med sköna sängar. Säker, privat parkering. Hundvänligt. Stor park med minihästar, getter och ankor. Utmärkt läge och en enastående frukost. Vår värd Norbert gjorde allt för vi skulle trivas!”

• ”Fantastiskt boende och miljö”

• Château de Plessier-Roza Gästbetyg: 10

”Fantastiskt boende och värdpar som berättade historien om slottet under första och andra världskriget! Fantastiskt frukost!”

• Les 3 Tilleuls Gästbetyg: 10

”helt otroligt ställe med en fantastiskt värd par. poolen va ovärdelig. Frukosten 10/10”

• Villa Alice Gästbetyg: 7

”Det välkomnandet jag fick hela tiden. Problemlösare! När jag inte fick tag i taxi löste kvinnan det och maken hämtade mig vid stationen och körde mig 15km hem till dem! Återresan till stationen skjutsade kvinnan mig till stationen. Busstabellen gällde bara skolbarn, så hon gjorde ALLT för att få boendet för mig att fungera.”

• ”Mysigt”

• Les Chambres du Verger Gästbetyg: 10

”Mysigt ställe med mycket smakfull inredning. Rent och fräscht. Ytterst trevlig ägarinna och mycket god frukost med bland annat färskt bröd och hemgjord sylt. Rekommenderas varmt.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Picardie

baserat på 57 521 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com