Pelion Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Park Hotel Beoordelingsscore: 4

“De locatie is goed gelegen bij de kade en boulevard”

• Gastronomy Hotel Kritsa Beoordelingsscore: 9

“Fantastisch ontbijt en met recht een gastronomie hotel”

• Sakali Mansion Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht”

• Hotel Petradi Beoordelingsscore: 8

“De gastvrouwen waren ontzettend aardig en deden er alles aan het ons naar de zin te maken. Onze jongste zoon was jarig en ze hebben een taart gehaald en met kaarsjes en muziek gepresenteerd. Verder goed ontbijt en prachtig uitzicht.”

• Hotel Karagianni Beoordelingsscore: 8

“Dit hotel wordt door een familie gerund , het lijkt misschien minder mooi aan de buiten kant maar de kamers zijn heel mooi en het ligt op enkele meters van de zee . Deze familie is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt is lekker en uitgebreid. Er is voldoende keus aan restaurants in de buurt .”

• Hotel Agelis Beoordelingsscore: 10

“De service door de eigenaar, heerlijke omelet met feta, en allemaal andere lekkere dingen aan het ontbijt 😋”

• Archontiko Anemos Beoordelingsscore: 8

“Het uitzicht van onze kamer was onovertroffen. De gastheer zeer behulpzaam en vriendelijk en alle lof voor de alleraardigste mevrouw die ons ontbijt bereid had. We kregen een upgrade naar een kamer met een mooier uitzicht. Het was een heelijk verblijf op een perfecte plaats.”

• Archontiko Anemos Beoordelingsscore: 9

“We kwamen aan en werden meteen hartelijk ontvangen door de host. Het uitzicht is fenomenaal! Alles was perfect. Een heel mooie plek om echt te genieten en tot rust te komen. Het dorp in de bergen is op loopafstand en heeft iets magische. Ik kom er zeker weer terug! Let wel op dat je de juiste route neemt. De Host stuurt via Booking.com een routebeschrijving”

• Hotel Nefeli Beoordelingsscore: 9

“De locatie was gewoon perfect.”

• Volos Palace Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke staf, prima ontbijt”

De 30 beste hotels in: Pelion