2. Hotelbeoordelingen Taiwan
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Regio PingTung
Regio PingTung Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Mambo Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke eigenaresse en super schoon”

• Chillax Inn B&B Beoordelingsscore: 10

“Geweldige kamer met heerlijk bad. Als het niet was gaan stormen hadden we ons verblijf willen verlengen. Personeel behulpzaam bij het huren van scooter tegen betaalbare prijs bij externe partij die scooter kwam brengen naar het hotel. 1 keer geluncht hele lekkere quesedillas! Alles was top inclusief ontbijt. Waren op reis om te vieren dat we zwanger zijn en personeel had heel lief een taartje voor ons geregeld.”

• LoveSea 126 Beach Inn Beoordelingsscore: 9

“Kenny de gastheer was erg vriendelijk en helpt je waar nodig. Lekker ontbijt vers gemaakt. Erg schone B&B. Tegenover het strand. Daar geen faciliteiten.”

• Kenting Coast Resort Beoordelingsscore: 8

“Lekker bed, douche en aardig personeel”

• Kenting Sunhow Inn Beoordelingsscore: 10

“Het zicht op de bergen”

• Kenting Sea Wall 112 Beoordelingsscore: 8

“Het balcon”

• Kenting Sea Wall 130 Beoordelingsscore: 8

“Het balkon en uitzicht”

• The Deer Head Inn Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel, goede locatie en schone kamers”

• Kenting 4 Sisters Villa Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie en prachtige kamers met alle comfort. Heel goede bedden! Fantastisch personeel en heerlijk uitgebreid ontbijt”

• Harmony Ocean Hotel Beoordelingsscore: 10

“Hele fijne en comfortabele kamer met dito badkamer. Alles superschoon, lekker balkon. Locatie is perfect: tussen strand en de hoofdstraat maar heel rustig. Eigenaresse is supervriendelijk en zeer behulpzaam, staat altijd voor je klaar en regelde voor ons dat we een auto voor een dag konden huren. Fruit en water wordt iedere dag aangeboden als je langsloopt 😁.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Regio PingTung

gebaseerd op 119.693 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com