2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Pisakysten Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Grand Hotel Golf Omtalescore: 10

«Personalet, bassenget, stranden»

• Hotel Riviera Blu Omtalescore: 9

«Et svært hyggelig familiedrevet hotell med god frokost og middag. Personalet alltid hyggelige og hjelpsomme.»

• Hotel Bristol Omtalescore: 7

«Behjelpelig og hyggelig betjening, fin beliggenhet, og greit rom til prisen. Kort avstand til spisesteder, ca. 5-10 minutters gange. Tilsvarende avstand til buss som tok oss direkte tur/retur Pisa. Bussbilletter fikk vi kjøpt i kiosk rett rundt hjørnet for hotellet, etter hjelp fra betjeningen. Hotellet hadde et fint uteområde med en god tennisbane og fint bassengområde. Alt virket rent og hygienisk.»

• Toscana Charme Resort Omtalescore: 9

«Ett fantastisk hotell med nydelig frokost. Hyggelig personalet.Kort vei til stranden og 2 fine basseng på området, det ene på taket.Hotellet ligger i ett rolig området.Vi kommer tilbake.»

• L'incanto Di Boccadarno Omtalescore: 8

«Veldig bra st de lånte ut sykler, gode restauranter i nærheten og stille og rolig område veldig nært gratisstrand😊 Buss til Pisa 2 min unna.»

• Grand Hotel Continental Omtalescore: 6

«Veldig nærme stranden med reserverte stoler og parasoller, stort basseng»

• «Fint bassengområde, fin grønn park i midten, store rom og behagelige senger.»

• bilocale sul mare Omtalescore: 9

«Flott beliggenhet. Greit innredet. Fikk også beholde leiligheten utover utsjekkingstid da vi hadde et sent fly på avgangsdagen.»

• «Kort vei til fin strand. God pizza i nærheten.»

• Toscana Sport Resort Omtalescore: 5

«Frokost heilt grei. Store flotte rom. Parkering mot betaling.»

De 5 beste hotellene i Pisakysten

basert på 10 219 hotellomtaler på Booking.com