2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Østrig
Pitztal Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Wiese Point fra anmeldelser: 9

"Flink og venlig personale Fin rengøring Rigtig god mad - vi oplevede en orkan under opholdet og havde ikke strøm i 24 timer - men det klarede hotellet flot - til aftensmad fik vi en dejlig tapas Pool området var rigtig lækkert og med poolhåndklæder"

• Hotel Alpenfriede Point fra anmeldelser: 10

"Udsigt fra hotellet. Afslappet atmosfære. Maden er rigtig god."

• Hotel Erika Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt værelse med balkon og udsigt til bjergene. Godt udgangspunkt for turer i Pitztal og omegn. Stort morgenbord, med alt hvad der er behov for. Lunt friskbagt brød. God kaffe. Et hotel vi gerne kommer tilbage til."

• Familienhotel Alpina ALL INKLUSIVE Point fra anmeldelser: 8

"Området"

• Gasthof Pitztaler Hof Point fra anmeldelser: 9

"Lækker morgenmad"

• Gasthof Pitztaler Hof Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted. Flot værelse. Smuk beliggenhed. Dejlig restaurant."

• Gasthof Pitztaler Hof Point fra anmeldelser: 4

"😑"

• Hotel Alpenfriede Point fra anmeldelser: 8

"Vi var imponeret af køkkenet/resturanen dejligt mad og godt service. Vi spiste ikke morgenmad den sidste dag, da vi kørte kl 5 om morgen, men sikken en madpakke vi fik, der var så meget at vi stort set kunne køre hele vejen hjem til Danmark. SUPER FLOT. Der var både sandwich, æbler, muslibar og drikkelse."

• Hotel Gundolf Point fra anmeldelser: 8

"Faciliteter, personalet."

• Hotel Wiese Point fra anmeldelser: 7

"Rigtig venligt personale og god mad. Virker hyggeligt og lokalt, ligger praktisk med eget busstoppested for bussen gennem Pitztal. Personalet var smilende og imødekommende, men taler ikke særlig meget engelsk - de er dog tålmodige når man prøver på tysk!"

De 20 bedste hoteller i Pitztal