2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Pordenone Area Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Grand Hotel President Gästbetyg: 6

”Personalen var trevliga och hjärtliga. Poolen är värt allt i ett i övrigt ganska dåligt boende. Frukosten helt ok!”

• Albergo Julienne Gästbetyg: 9

”Mysigt ställe med fin miljö o trevlig personal. Bra frukost.”

• ”God frukost av trevliga hotellägare, som dessutom var flerspråkiga - Italienska, tyska, franska och engelska. Maten som serverades på kvällen var genuin, god och hemlagad. Utfärder vi gjorde med egen bil, till bl a Piancavallo var en nygammal upplevelse, likaså turen till Barcic - en stor turkosfärgad sjö uppe i bergen. Väl värt att bo på detta Albergo och göra sina egna utflykter.”

• Hotel Minerva Gästbetyg: 3

”Centralt läge. Supertrevlig värdinna i receptionen.”

• Hotel Due Leoni Gästbetyg: 9

”Personalen är fantastiska, omsorgsfulla. Kjörde mej till akuten pga sjukdom, väntade tills jag var klar. Hämtade min recept morgon efter på Apoteket och frågade inte efter pengar men la ut 30€ så jag gav 100€ Läget, personalen, lugnet, älven utanför fönstret på baksida rummet där jag bodde. Torget och kafeerna på framsidan samt restauranterna i området. Spaserturer genom staden med alla broar att kryssa över älvena. Restaurant som är en historisk Restaurant i en Herrskapsvilla i staden med sina små oaser av utemiljöer och en imponerande Meny, dekoration av maten och sättet att servera den på med sina små detaljer samt en imponerande Vin Menu som var som en historiebok ca 100 sidor tjock med allt av viner”

• ”chefen mycket trevlig och hjälpsam. Maten bra med god service”

De 30 bästa hotellen i Pordenone Area