2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Porto Cesareo Beaches Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• B&B Notti Salentine Gästbetyg: 10

”Värdparet, jättetrevliga (inte så bra på engelska men vi förstådde varandra ändå) Välstädat, bra läge, genuint, frukosten serverades på en liten rullvagn (prydligt uppställd utanför dörren, som man sen rullade in till sin egna altan) Om man föredrar lite mindre sötaktig frukost tipsar vi att man kompletterar m nåt grovt bröd etc. Stället o människorna utstrålade omtänksamhet, enkelhet o trevlighet. Rekommenderas!”

• ”Vi tyckte om att det fanns en terrass och det var välstädat. Nära till busstation och supermarket. Centrumet var 10 min ifrån.”

• ”All personal på hela hotellet är väldigt trevliga och hjälpsamma, både i reception, städ, restaurang och buss-servicen till stranden. Vi har fått den finaste servicen här! Rummen: Här finns allt man behöver. T.o.m. en torkställning på balkongen. Hårfön med lite drag i, så att det går snabbt att torka håret. Städpersonalen är jätteduktiga, håller rent och fräscht varje dag, och alltid vänliga! Älskar också doften på hela hotellet och i rummet efter städning. Restaurangen: God mat av hög kvalitet. Menyn för lunch och middag komponeras varje dag med lokala rätter och närproducerat. Roligt att man får smaka rätter som är typiska för denna regionen. En riktigt duktig kock, och all personal som serverar är mycket proffsig samtidigt som de är vänliga och har humor och värme. Extra bonus är att det på frukosten också finns en juicepress, så att man får färskpressad apelsinjuice. De har också väldigt gott kaffe och god glass i cafét vid receptionen. Orange beach club: Fint att hotellet också har en service till vackra och långgrunda stranden Torre Lapillo. Man bokar enkelt solstolar och parasoll senast kvällen innan i hotellets reception. Och så har de en shuttle-service till och från stranden emellan kl.10-19 varje timma. Sååå bekvämt! Och vill man hellre stanna på plats så har de en fin pool på hotellet. Där fanns det gott om solstolar och parasoll med. Och café samt bar ovanför poolområdet. Vi älskar detta hotell, och kan verkligen rekommendera det till alla som vill ha en lugn och trevlig semester! Porto Cesareo är också en väldigt mysig och levande stad med väldigt fina stränder runtomkring. Vi kommer gärna tillbaka både till staden och till Club Azzurro!”

• Il Vascello Gästbetyg: 10

”Rent. Skön säng, skön kudde.”

• ”Nära och bra till hamnen och restaurangerna. Trevligt att kunna låna cyklar för att se mer!”

• Villa Camilla Gästbetyg: 8

”Rymligt.”

• Hotel Lo Scoglio Gästbetyg: 2

”Egentligen var läget på hotellet bra men det uppvägde inte övriga omdöme”

• B&B Casa di Emma Gästbetyg: 10

”Personalen fick oss att känna oss omhändertagna och trygga. Vi skulle vidare i Italien och de hjälpte oss hitta rätt och köp av biljetter. Rummet var stort och rymligt och rent! Boendet hade också bästa läget, det var nära till bad/strand, restauranger och affärer. Vi skulle kunna bo här igen :)”

• ”Stor pool där det går att motionsimma. Nära lilla Porto Cesareo. Tyst och lugnt hotell. Trevlig musik vid poolen. Gullig personal. Lätt att parkera bilen.”

• Paloma B&B Gästbetyg: 10

”bra frukost, väldigt vänlig familj med superb service, bra bekvämligheter, bra parkering”

De 20 bästa hotellen i Porto Cesareo Beaches