2. Hotelbeoordelingen Slowakije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Prešovský kraj
Prešovský kraj Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartmany Panorama 10X-90X Beoordelingsscore: 10

“Mooi uitzicht op dal, vriendelijke bediening”

• Panoramic Mountain Residence Beoordelingsscore: 10

“Er was werkelijk niks minder dan een 10! Parkeren, inchecken, comfort, aankleding, lokatie, alles een tien. Het appartement is ruim, smaakvol ingericht en aangekleed. Fijne verwarming. Aan beide zijden kun je buiten zitten. Comfortabele bedden. De hosten zijn vrijgevig en zeer hartelijk. Dankzij de goede tips hebben wij een geweldige vakantie gehad.”

• APLEND Lake Resort Beoordelingsscore: 6

“Fijne comfortabele en nieuwe kamer. Prettig dat er een parkeergarage was. Lekker restaurant vlakbij.”

• Penzión Javor - apartmány Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk ontvangen. Appartement was ruimer dan we dachten, met 6 bedden (4 in 1 slaapkamer en 2 in een andere slaapkamer) en een ruime woonkamer met kitchenette. We konden ook gebruik maken van de ontbijtzaal voor ons eigen ontbijt. Tevens sauna en jacuzzi en grote tuin aanwezig. Parkeren op eigen terrein. Loopafstand van buurtsuper. 5 min rijden naar 2 skihellingen (strachan en stretnica) en 10 minuten naar bachledova.”

• TatryHome Beoordelingsscore: 9

“De host is extreem aardig en goed bereikbaar. Het huis is super schoon en de tuin zeer netjes. Het uitzicht is prachtig op de bergen (wel vanuit de tuin)”

• Apartmán Leny Beoordelingsscore: 8

“Mooie, schone appartement, goed uitgeruste kitchenette, 5 minuten rijden naar skistation, goede uitvalbasis voor excursies in de omgeving. Rustig en stil.”

• Privat Kamzik Beoordelingsscore: 8

“Dichtbij de hoge tatra, en Poprad is goed te bereiken. Fijne woning, auto staat veilig achter een poort die open gaat met een afstandsbediening.”

• APLEND Villas Tatry Holiday Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht, het vriendelijke personeel, het lekkere eten, en de ruimte...”

• “Recente kamer. Alles superfijn en verzorgd. Vloerverwarming ok. Grote smart-tv. We konden onze programma’s van thuis lekker groot casten. Super lekker vegetarisch ontbijt gehad. Verrassend en heel fijn.”

• Apartmány Snežienka Beoordelingsscore: 8

“Het huisje was erg groot en schoon. Keuken was klein maar van alle gemakken voorzien. Parkeren voor de deur. De locatie is perfect, 1 piste op loopafstand, centrum op loopafstand met allerlei restaurantjes en een kleine supermarkt. Ook is er een pizza restaurant in de straat. 1 grote piste maar 10 minuten met de auto, die is echt de moeite waard!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Prešovský kraj

gebaseerd op 84.107 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com