2. Hotelanmeldelser for Filippinerne
  3. Hotelanmeldelser for Filippinerne
Puerto Princesa city Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Acacia Tree Garden Hotel Point fra anmeldelser: 1

"Værelserne var store og hotellet havde potentiale"

• The Funny Lion - Puerto Princesa Point fra anmeldelser: 10

"Dejlige værelser, søde og meget hjælpsomme personale"

• Microtel by Wyndham Puerto Princesa Point fra anmeldelser: 7

"Fin beliggenhed,"

• Michelle Pension Point fra anmeldelser: 7

"De laver en dejlig morgenmad, som dog mærkelig nok kun kan bestilles mellem 6.30-8.30 am. Det er en turistfamilie ikke helt vant til. Og vi undrer os lidt over hvorfor kokken går hjem kl.8.30? Poolen er sådan set meget fin, men virker som om den godt kunne klare en udskiftning af vandet. Men til gengæld var det virkelig fint at der var en livredder, så børnene i princippet kan være i poolen uden forældrene. Hvis altså forældrene synes den er ren nok til at være i den. Vores ac dryppede helt vildt. Det lød næsten som et gammelt ur, der tikkede hele natten. Og så blev der utrolig glat på gulvet. Men vi passede på at vi ikke faldt og så kunne vi godt leve med det. Og Ac’en fungerede fint, så vi kom køligt gennem natten. Sengene/madrasserne var fremragende så vi sov dejligt indtil vi altså skulle op kl.8.25 og være klar til den dejlige morgenmad. Værtinderne var meget søde og hjælpsomme med hjælp til udflugt til undervandsfloden, som var meget smuk."

• Hanbee's Resort Point fra anmeldelser: 8

"Rent og pænt"

• Mariejoy Haven Beach Resort Point fra anmeldelser: 5

"Hotellet lå helt ud til vandet."

• Daluyon Beach and Mountain Resort Point fra anmeldelser: 8

"Pænt og rent, lå direkte til flot strand. Sødt personale."

• Astoria Palawan Point fra anmeldelser: 10

"Pænt og rent - venligt personale. Maden var god, og til rimelige priser i restauranten.."

• Sunset Colors Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted. Paradis."

• Carpe Diem Villas & Resort Point fra anmeldelser: 7

"Morgenmaden var god. Dt meste af tiden var der en dygtig tjener."

De 30 bedste hoteller i Puerto Princesa city