2. anmeldelser av hoteller i Albania
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Berat-regionen
Berat-regionen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Villa Mishel Suites Omtalescore: 10

«Bra lokasjon, parkering rett utenfor. Vert og vertinne er meget hyggelige personer som sørger for alt, slik at man føler seg som hjemme. Veldig god frokost!»

• Olive B&B Omtalescore: 10

«Beliggenheten, renholdet, personellet»

• «Fantastisk personale, mat og vin. Perfekt lokasjon med nydelig utsikt!»

• Veranda B&B Omtalescore: 10

«Alt var flott, og sønnen til det eldre ekteparet som leide ut var veldig hyggelig og hjelpsom. Han snakket godt engelsk, svarte på alt vi lurte på og mer til og var veldig behjelpelig. Anbefales på det sterkeste!»

• «Veldig fin plassering midt i gamlebyen og utsikt mot Slottsplassen. Hyggelig betjening og autentisk rom. God frokost. Vi sjekket ut litt sent, men det var ingen problem.»

• Guest House Mikel Omtalescore: 10

«Veldig raskt tilbakemelding både før, underveis og samt reisedag. Sønnen korresponderte med oss og mor tok i mot oss og serverte vann og frukt da vi kom. Hun lagte en tradisjonell veldig god frokost i husets kjøkken. Fantastisk vert 😀»

• Xho's Forest Guest House Omtalescore: 9

«Det var utrolig god frokost. Fine og store rom.»

• Pupa Winery Serene Stay Omtalescore: 10

«Veldig fine rom. Stor dusj og god seng. Klimaanlegget fungerte ypperlig. Restauranten har fabelaktig mat, og vinen de produserer er ypperlig. Veldig hyggelige eiere!»

• Guesthouse Niko Omtalescore: 10

«Veldig hyggelig vert. Snakket ikke så godt engelsk men gjør seg forstått . Veldig snill mann.»

• «Flott utsikt både mot fjellene (blant annet Albanias nest høyeste) og mot innsjøen og dalen. Hyggelig og hjelpsomt personale. God frokost med egg, hvit (geit-) ost, brød og grønnsaker. Lunsj og middag var også godt. Likte middagen med geitekilling best. Rent og romslig rom (3-sengsrom ut mot innsjøen), og mulighet til å sitte på egen balkong. Skygge på balkong på formiddagen (ettermiddagsskygge der man har fjellutsikt). Anbefaler 1-2 overnattinger. Veldig varmt medio august (35-40 grader). Jeg tror det er ideelt litt senere på høsten, f.eks. når drueinnhøstingen begynner rundt starten av september eller litt senere.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Berat-regionen

basert på 19 336 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com