2. Hotelanmeldelser for Albanien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Vlorë County
Vlorë County Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Vila Renato Ksamil Point fra anmeldelser: 10

"Super hyggeligt lille hotel med skønt personale! Beliggenheden er i top, det ligger tæt på strand og handlemuligheder. Vores værelse var virkelig skønt med egen badeværelse, køkken og balkon med udsigt til søen. Dette sted kan varmt anbefales"

• Apartments Klajdi Point fra anmeldelser: 10

"Mega søde værter (far, mor og søn)! De er meget imødekommende og søde at snakke med. Ejendommen er meget smuk, velholdt og der er en fremragende udsigt fra altanen. Når vi rejser til Sarande igen, skal vi uden tvivl booke her!"

• GREEN Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Meget sød vært, som gav os en rigtig fin lejlighed. Meget ren lejlighed og fin beliggenhed i Ksamil. Man får meget for pengene"

• Apartment Promenade Seaview Point fra anmeldelser: 9

"Lejligheden var lys og godt indrettet. Der var alt hvad vi havde behov for. Dorian som overdragede nøgler er super venlig, og sagde havde vi brug for hjælp skulle vi endelig tage fat i ham. Det er ikke sidste gang vi har lejet denne skønne lejlighed 😃 Kommer til savne den dejlige store altan med den skønne udsigt. Den blev brugt flittigt til indtagelse af morgenkaffe og masser af drinks ☕️🍹"

• Oasis Beach Residence Point fra anmeldelser: 7

"Det lå rigtig fint ned til vandet"

• Bellavista Apartments Bougainville Bay Point fra anmeldelser: 5

"The private areal/område var smukt og hyggeligt"

• Qeparo Pano Rooms Point fra anmeldelser: 10

"Bussen vi kørte i stoppede lige foran lejligheden. Supermarkedet ligger lige overfor, og trappen til stranden var lige ved siden af. Fantastiske udsigt og et rummeligt værelse og meget sød værter."

• Toto Boutique Hotel & Apartments Point fra anmeldelser: 7

"Der var dejlig rent og personalet var super søde."

• Sea Breeze Rooms Point fra anmeldelser: 9

"Lejlighed ligger på øverste etage af familie ejendom. vi kunne se deres flot have med grøntsager og mange blomster. Det ligger tæt på restauranter , supermarkeder og stranden, men føltes alligevel som at bo på rolige boligområde. Værten kom og hentede os da vi ankom til busstoppestedet, ellers har vi haft svært med at finde lejligheden. Værten har stillet hjemmedyrket agurker på terrassebordet mens vi var væk, det var meget sødt af dem!"

• Kristeo Point fra anmeldelser: 5

"Ligger meget tæt på vand og strand. Og ret billigt"

De 30 bedste ferieudlejninger i Vlorë County

baseret på 103.134 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com