2. Hotelbeoordelingen India
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Rajasthan
Rajasthan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Heritage Gouri Haveli Beoordelingsscore: 8

“Het personeel was ongelofelijk aardig en behulpzaam. De entree van het hotel is prachtig!”

• Ideal Guest House Beoordelingsscore: 9

“Proper, comfortabel bed, goede douche met warm water en zeer rustige buurt, een combinatie die soms moeilijk te vinden is. Vriendelijke staff.”

• Haveli Katkoun Beoordelingsscore: 9

“Mooie oude haveli met mooie kamers, gerund door een aardige familie, dicht bij bezienswaardigheden”

• Bhola Bhawan Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 10

“Prachtig ingerichte bed & breakfast. Zeer plezierige en betrokken eigenaresse en haar man, ze schuiven iedere ochtend aan bij het ontbijt. Ze zijn geïnteresseerd en geven veel tips. Tussendoor kun je Sheetal ook altijd appen voor tips, wij zochten bijvoorbeeld een goede massage. Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Zeer comfortabel bed.”

• The Prince Haveli Beoordelingsscore: 8

“Heel aardig personeel, hebben mij zelfs naar het station gebracht! Voor de rest is de Haveli heel mooi, maar erg primitief.”

• “Het dakterras was fijn om te verblijven. De kamer was ruim genoeg.”

• Royal Guest House Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid en vriendelijkheid. Het voelde als thuiskomen! Samen thee drinken op het dakterras, zelf gemaakt eten op de kamer. Mijn trein vertrok om 20.45, tot die tijd mocht ik zonder problemen blijven.”

• Le Fort Homestay Beoordelingsscore: 8

“We hadden een ruime kamer als gezin. Deze was schoon en mooi. Het dak terras is gezellig en heerlijk vertoeven in de avond!”

• Rawla Rawatsar Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk ruime kamers, lekkere douche en lekker bed. Mooie rustige omgeving. Aardige host. Lekker eetcafeetje in de buurt. Prima ontbijt.”

• Iora Guest House Beoordelingsscore: 9

“Devandra is een super gastheer! Hij regelt de E tuktuk voor het park, onze treinkaartjes en de rit naar het station. En dit is gewoon service van de zaak.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Rajasthan

gebaseerd op 32.819 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com