2. anmeldelser av hoteller i India
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Rajasthan
Rajasthan Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Sum Jaipur Omtalescore: 9

«Rommet var nydelig, maten var fresh, sunn og svært god, personalet var svært imøtekommende og hyggelige. 9,8 totalt. Bildene stemte ikke helt med sånn jeg hadde forestilt meg det, men det gjorde ikke noe. Deilig musikk i fellesrommene.»

• JWALA JAIPUR Omtalescore: 9

«Jeg trivdes veldig godt på Jwala Niketan, og om jeg reiser tilbake til Jaipur en gang i fremtiden vet jeg hvor jeg vil bo! Utrolig hjemmekoselig og fint hostell. Beliggenheten er veldig sentral, men hostellet ligger i en gate som skjermer for bråk. En perfekt kombinasjon! Hyggelig og rent rom og fine sitteplasser i hagen på fremsiden. Internettet fungerte bra, og det var varmt vann både om morgenen og kvelden. Frokosten og middagen de tilbyr var jeg også veldig fornøyd med! Personalet er veldig hyggelige. Bana og Tanu gjorde opplevelsen min av Jaipur veldig bra. De har mange tips og forslag på lager, og hjalp meg med bookinger, steder å besøke og lokal transport. Ikke minst er de veldig åpne og vedkommende. Som en kvinne på reise alene var det så betryggende og hjelpsomt for meg å bli tatt så godt imot<3 På den korte tiden jeg tilbrakte på Jwala Niketan føler jeg allerede at jeg har venner jeg gleder meg til å besøke i fremtiden. Anbefales absolutt!»

• Heritage Gouri Haveli Omtalescore: 5

«beliggenhet»

• Jaipur Haveli Omtalescore: 9

«bygningen, vertskapet, maten (vi kjøpte middag der) det store rommet, takterrassen. Vikram, verten, var veldig hjelpsom, bestefaren i huset var helt nydelig, vi fikk en koselig bok med et bilde da vi dro. Alt var kjempefint.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Rajasthan

basert på 32 819 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com