2. Hotellrecensioner SER
  3. Hotellrecensioner Raska Region
Raska Region Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Viceroy Kopaonik Serbia Gästbetyg: 4

”Parkeringsvärden var den enda som levde upp till 5 stjärnor”

• Viceroy Kopaonik Serbia Gästbetyg: 10

”Allt”

• A Hoteli - Hotel Park Gästbetyg: 10

”Personalen var helt fantastiskt… Andrija i receptionen och Stevan i restaurangen var top!!!!”

• Hotel Tonanti Gästbetyg: 10

”Allt mest att det finns så mycket olika pooler!”

• Hotel Elements Gästbetyg: 6

”För att jag valde dyrare boende beror på frukost. 1.morgon DOHA personal otrevliga visste inte ens vilka vi va fast vi sa att vi är hotellets boende. 2 rätter att välja sopa och äggröra fick ta äggröra som vi fick 3 skivor gurka och 2 skivor tomater 1 glas vatten. när vi frågade om det finns nån kaffe då kom personal efter 30 minuter och erbjöd nescaffe. mycket otrevlig nästa morgon avstår vi från frukost. Receptionist visste inte vad EU ID va så jag fick ta fram pass .ifrågasatte var jag är född osv.Hon va inte heller så trevlig. på morgonen sov hon vid dator kan inte ens svara på godmorgon . mycket besviken och kommer inte komma tillbaka. Den enda som va trevlig va städ tjejen .”

• Garni hotel Vir Gästbetyg: 8

”Fina, rena rum och trevliga personal 😊 nära centrum”

• Hotel Grand Kopaonik Gästbetyg: 10

”Alla var trevliga och man fick bra service!”

• Renome Apartment Gästbetyg: 9

”Området var perfekt och lugnt fram för allt att koppla av, lägenheten var rent fräsch och fint, nära affärer/restauranger/barer 3-5min promenad, rekommenderar för alla som vill ljuta i naturen, återkommer igen nästa skidsäsong.”

• ”bra mat bra utbud rent i rummet”

• ”Centralt läge, kostnadsfri parkering”

De 30 bästa hotellen i Raska Region