2. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Ratnapura District
Ratnapura District Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Brookline Safari Resort Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt ophold midt i junglen i en meget fin træhytte. Flotte rismarker 2 minutters gang bagom. 🌱 Vært meget venlig og hjælpsom😊🙏🏼 Stedet ligger 5 minutter gang fra en flod, hvor man kan bade. Jeg fik arrangeret en virkelig dejlig Safari tur med god tid til at slappe af og nyde natur og dyr. Ingen hast på turen. Og de hjalp med kørsel til Ella. Rigtig god tur i fin bil med A/c og meget venlig chauffør 😊👌🏼"

• Private Organic House Point fra anmeldelser: 10

"Hytten var rigtig fin. Familien var de sødeste, og de sørgede for en rigtig god oplevelse; fantastisk safari og lækker, lokalt mad, både morgenmad og aftensmad. Kæmpe anbefaling!"

• Nature House Point fra anmeldelser: 8

"Det var et super fint værelse med en hyggelig seng og det reneste vi har prøvet her på Sri Lanka - værterne var super flinke og der var en udemærket aftensmads buffet"

• Nature House Point fra anmeldelser: 9

"Flotte værelser, behagelig seng og en fin balkon. Dejlig roligt område. Meget venlig betjening, og en ejer der gjorde alt få at vi kunne få et godt ophold. God morgenmad og fin buffet til aften men lokal mad."

• Mango Tree House Point fra anmeldelser: 8

"Maden var fremragende. Søde og venlige ejere"

• Max Safari Villa Point fra anmeldelser: 9

"Max og hans familie var rigtig søde og imødekommende"

• Green View Safari Resort Point fra anmeldelser: 10

"Srilankans oprigtighed."

• Silent Bungalow Point fra anmeldelser: 10

"Vi kunne lide alt. Fantastisk personale og beliggenhed."

• Chill House safari resort Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk Safari tur med god tid til at nyde og slappe af i smukke omgivelser. Meget dygtig guide :D"

• Forest Dew Udawalawa Point fra anmeldelser: 7

"Personalet var flinke, behjælpelige og imødekommende. Stort værelse og fin have. Fint prisniveau"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Ratnapura District

baseret på 7.531 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com