2. Hotelbeoordelingen IJsland
  3. Hotelbeoordelingen IJsland
Reykjavik Surroundings Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Viking Beoordelingsscore: 8

“Dit is de derde keer dat ik in dit hotel verblijf. Dit keer in een ´Cottage´ omdat ik met vrienden reis. Dan zou je een huisje verwachten, maar het is een hotelkamer in een cottage uitvoering. Geen kook faciliteiten ed wat wij erg lastig vonden. Zoals ik gewend ben van dit hotel, is het ontbijt (en ook het eten in het restaurant) super, de ontbijt tijden zijn helaas niet compatible met de meest gangbare vluchten naar Europa en begint pas om 7 uur dus daar heb je niets aan als je je reis in IJsland hier afsluit (mijn advies, doe dit hotel bij aankomst), maar er werd voor ons op verzoek een heerlijk boterhammetje gesmeerd voor onderweg dat we bij het uitchecken meekregen. Het is er netjes met enthousiast en vriendelijk personeel en de omgeving daar doe je het natuurlijk vooral voor, je kijkt je ogen uit. Het restaurant bied live entertainment wat kan varieren tot een viking zanger die improviseert met de talen die hij spreekt en de gasten per tafel toezingt, tot een groep die traditionele viking muziek speelt met bijzondere instrumenten, maar je kunt ook in een reenactment terecht komen waar vikings het restaurant bestormen en de groep die dit geboekt heeft entertaint waarbij ze ook wel wat uitwaaieren naar de rest van het restaurant. Het is een beleving.”

• Hotel Laxnes Beoordelingsscore: 8

“De studio voor 3 personen was erg klein, verder wel hele goede bedden en ook elke dag werden de 3 bedden verschoont. . Er waren 2 stoelen, mijn advies is ook om er 1 stoel bij te plaatsen gezien je 3 bedden hebt en dus met 3 personen bent. . ze hadden een kleine koelkast, waterkoker, bestek, koffie(poeder), thee en magnetron. . Het ontbijt was wel erg lekker, beetje standaard wat je bij elk hotel ziet in Nederland maar hier zaten verse wafels bij en dat was voor mij echt een pluspunt. Ook de dame met geverfde haar was zeer vriendelijk en behulpzaam. . Dit hotel heeft een kleine bar waar tevens het ontbijt is, verder geen activiteiten. . Tip: neem je laptop en HDMI kabel mee zodat je hem op de tv kan aansluiten want de tv heeft maar 1 heel saaie zender. . Pluspunten: - Zeer rustige locatie - Mooi uitzicht op de bergen - Goed ontbijt vanwege de wafels Kamers: vrij klein voor een studio. Activiteiten in de buurt: genoeg eet tenten in de buurt op loopafstand, ook supermarkt”

• Hotel Viking Beoordelingsscore: 9

“Prijs - kwaliteit”

• Hotel Laxnes Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamer met prima tweepersoonsbed. Badkamer met bad. TV en waterkoker aanwezig. Kamer was heel schoon. Hotel ligt dicht bij allerlei eetgelegenheden.”

• Hotel Viking Beoordelingsscore: 5

“Het was leuk dat alles in het thema van de Vikingen is.”

• Hotel Laxnes Beoordelingsscore: 8

“Gunstige ligging, heel vriendelijk personeel en goed ontbijt.”

• Hotel Viking Beoordelingsscore: 9

“Heel propere kamer en badkamer. Groot en comfortabel bed. Sauna en hot pot groot pluspunt.”

• Hótel Vellir Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke service grote kamer”

• Hvammsvík Nature Resort Beoordelingsscore: 8

“Mooie locatie, fijn huisje zeker een aanrader!”

• Luxury Apartment in Calm area Beoordelingsscore: 8

“Mooi modern en ruim appartement, Mooie badkamer met fijne douche en grote tv. Fijne host die tips gaf en ervoor heeft gezorgd dat we iets eerder in ons appartement konden”

De 5 beste hotels in: Reykjavik Surroundings

Bekijk alle accommodaties in de regio:Reykjavik Surroundings