2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Spanien
Bajas Estuary Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Alfonso Vll Point fra anmeldelser: 6

"God beliggenhed. Dejlig stor lejlighed med stort køkken og badeværelse. Meget roligt om natten"

• Ático48 Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden ligger lige ved Caminoen, og den var virkelig lækker. Værten var meget hjælpsom 😊 Da jeg kom, havde de fyldt mælk og vand i køleskabet til mig, og sat en lille kurv med små kager, kaffe og te. Jeg håber, jeg kan leje den igen en anden gang."

• Apartamento Riomar Point fra anmeldelser: 10

"Meget rent Meget venligt vært😊 Alt var som perfekt"

• Casa Sensa Apartamento Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed direkte på Caminoen og midt i byen. Lys og godt indrettet. Ikke fancy men funktionel og god seng og dyne. Nemt at tjekke ind: man får på dagen en dørkode fra værten Susana på whatsapp og tjekker selv ind. Svarer hurtigt og på engelsk."

• Morriña Atlantica Loft Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig lejlighed - super hjælpsom vært."

• LOFT AS CASETAS PEREGRINOS Point fra anmeldelser: 10

"Super værter! Tes og hendes familie gjorde alt for at vores “lidt” kaotiske start på Caminoen blev reddet, da himmel og hav stod i ét. Fin og ren lejlighed- med lækkerier i køleskabet…! God beliggenhed - især ifht Camino portugues."

• Casa Lameiro Redondela Point fra anmeldelser: 10

"Stedet ligger roligt og smukt. Faciliteterne er store, rummelige og pæne. Carlos og hans hustru er fantastiske værter ud over det man kan forvente. Med god grund har de et stort hjerte for den egn de bor i - jeg blev inviteret til en bjergtop med den smukkeste udsigt. Tak for oplevelsen og det smukke minde !!!"

• Estudio Casco Vello Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden ligger virkelig centralt, tæt på restauranter, supermarked og havn. Lejligheden har alt der, man skal bruge af køkkenudstyr, føntørre, TV og rigtig god seng. God kommunikation med værten. Ligger godt ift. Caminoen. Virkelig er besøg værd, og jeg vil rigtig gerne komme igen!"

• Camiño da Praia Point fra anmeldelser: 10

"Informativ og venlig vært"

• Hostel Albergue O Mesón - Apartamentos Point fra anmeldelser: 9

"Pænt og rent."