2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Riksgränsen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Camp Ripan Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer (cabin), uitgebreid ontbijt. Wij waren op doorreis, maar hadden hier best een paar nachten kunnen blijven om de omgeving te verkennen.”

• Hotel Bishops Arms Kiruna Beoordelingsscore: 6

“Goed bed. Kroeg beneden. Ontbijt op zich prima.”

• Icehotel Beoordelingsscore: 7

“De ijsbeelden. De Eland burger”

• Abisko net Hostel & Huskies Beoordelingsscore: 5

“De locatie van de accommodatie ligt mooi centraal en er is een goed restaurant in de buurt. Ik vond de bedden in tegenstelling tot wat ik veel lees prima liggen. De kamer was verder goed schoon.”

• SPiS Hotel & Hostel Beoordelingsscore: 7

“Het ontbijt en de keuken”

• Best Western Hotel Arctic Eden Beoordelingsscore: 7

“hotelkamers waren stijlvol ingericht.”

• STF Abisko Turiststation Beoordelingsscore: 9

“Bij het zoeken naar geschikte accomodatie in Abisko lijkt het hier te gaan om een soort hostel als je zoekt op booking.com. Iets verder doorklikken laat echter ook hotelkamers zien die je dus in eerste instantie niet verwacht. Prima kamers en gelegen op een prachtige plek. Gevarieerd publiek maar vooral gericht op wandelaars of hikers. Fijn restaurant met lekker eten en gelet op de grote groepen die er ook waren relatief snelle bediening. Ontbijt was ook uitstekend.”

• Pensionat Augustin Beoordelingsscore: 7

“Centraal gelegen, goede parkeergelegenheid, goed ontbijt.”

• Camp Alta Kiruna Beoordelingsscore: 7

“We hadden een cabine gehuurd met douche/toilet en 2 slaapkamers voor 2 nachten. Alles wat je nodig hebt was daarin aanwezig. Basic voorzieningen dus, extra's als lakens en handdoeken moet je erbij huren. Receptie is vanaf 15 u open, (booking.com gaf aan 14 u), we hebben duidelijke uitleg gekregen. Vooral over het belang van goede afvalscheiding. Uitzicht op het meer is erg mooi.”

• STF Malmfältens Folkhögskola Beoordelingsscore: 5

“Het restaurantgedeelte was puik”

De 20 beste hotels in: Riksgränsen